novinky na X vol 2022-09-25

Nasadil som zmeny v outdoorovej mape. Z15+ je už viditeľné, Z14- sa dorenderuje niekedy zajtra.

- fixme "?" na líniach
- odlíšenie miesta na piknik od piknikového stola
- pridané "monumentálne stromy", odlíšené od chránených
- protected_class=2 ako národný park
- pridané názvy krajín (Z7-)
- optimalizácia pozície názvov dolín
- rozlíšené komunikácie zdieľané chodcami aj cyklistami
- odlíšené cestičky určené výlučne pre cyklistov (napr. singletraily)
- trasy v teréne bez značiek majú menej výrazné značenie v mape
- zjednodušenie tvaru vrstevníc pri nižších priblíženiach mapy
- zjednodušenie tvaru vodných tokov pri nižších priblíženiach mapy
- pridané smetné koše
- oprava prekryvu hlavných železničných ťahov
- oprava pozície názvov a smerových šípok vodných tokov
- ďalšie menšie vylepšenia

musel som spustit prerenderovanie odznovu kvoli opravam a vylepseniam chranenych oblasti

Miro Mirecnet

Skoda, ze popri tychto paradnych vylepseniach zmizlo renderovanie tagu nasypu -> man_made=embankment
Toto vidim, ako zly krok. Lidar v tienoch niektore veci skratka nevidi. O tom tu uz bolo vela popisane...

M.

po 26. 9. 2022 o 8:52 Martin Ždila <martin...@freemap.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520R%3DXy34uC0%2BL4A6T%3Dh%2BEy1y0JwJzVm2DV8KZ1P4zfRwjew%40mail.gmail.com.

Tomas Vanco

Pekná práca :)
Možno by stálo za to spraviť porovnanie pred a po, ale chápem že je to zas robota navyše s malou pridanou hodnotou.
Bol som inak vo Švajčiarsku a tam Z12 je trochu dosť neprehľadný ale tak asi je to špecifickosťou daného kraja.
Inak detailný tieňovaný reliéf je aj tam a je to super vec :)

ne 25. 9. 2022 o 18:00 Martin Ždila <martin...@freemap.sk> napísal(a):