reimport chránených oblastí ŠOPSR

Ahojte,

Filipovi sa podarilo získať ŠOPSR dáta chránených oblastí pre OSM. Môžete pripomienkovať a navrhovať ako to importovať.

Alexander Zatko

Ak ten dataset obsahuje aj zony A v Slovenskom Raji, moze byt po importe zatvorena uloha

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520Rk2boV7ncm4O4OQWQ44S27qmBUL7mEuBk_FHuQqMAMagA%40mail.gmail.com.

Miro Mirecnet

Velky posun v politike SOP SR:)
Chranene uzemia SR uz niesu tajne :)

ut 5. 4. 2022 o 11:32 Alexander Zatko <orde...@gmail.com> napísal(a):

Filip C

Reimport chránených oblastí hotový (len chránených oblastí, ešte treba národné parky a CHKO)

1161 chránených oblastí
142 278 zmien
1766 čiar, ktorým bola zmenená geometria
1108 changesetov
31 hodín práce za počítačom

Preto, by som Vás poprosil neupravovať tieto chránené oblasti, ktoré boli reimportované. (budem to kontrolovať!) Tagovanie bolo vopred dohodnuté, pripomienkovanie bolo možné.

Veľmi často sa mi stalo, že som sa streto s tým, že k hranici bol priradený landcover tag. Prosím nedávajte ho na ňu. Les, lúka, močiar sa NIKDY presne nezhoduje s chránenou oblasťou!
Taktiež sa stalo, že keď sa chránená oblasť volala "park" bol k nej daný aj leisure=park. Tak ako pri chránených oblastiach, hranica parku s hranicou chráneného územia sa väčšinou nezhoduje úplne.

Filip

Tomas Vanco

Veľká vďaka za tvoju robotu. Teším sa že sa ti to podarilo porobiť.

Alexander Zatko

aj ja sa pripajam, :-). Inak mame na tento import aj ulohu v databaze, ku ktorej som pripojil poznamku o importe rezervacii v Sl. Raji

Filip C

Dátum: štvrtok 21. júla 2022, čas: 20:32:04 UTC+2, odosielateľ: orde...@gmail.com
aj ja sa pripajam, :-). Inak mame na tento import aj ulohu v databaze, ku ktorej som pripojil poznamku o importe rezervacii v Sl. Raji

Presne toto som sa pýtal na Slacku v #sops_reimport. Tieto dáta máme aj od ŠOPSR. Rovnako je spravený aj PIENAP a CHKO Horná Orava. Len sa treba dohodnúť, ako to naimportovať.

Miro Mirecnet

Vdaka a velke slova chvaly. Dobra praca....
Je az doslova zarazajuce, ze tieto udaje boli doteraz "tajne" a neboli k dipozicii pre stiahnutie na hlavnej podstranke minZP :D

št 21. 7. 2022 o 23:02 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/90957b07-bf59-4147-96a8-336a8996caben%40googlegroups.com.

Martin Marko

Ahojte chcem sa spytat v akom stave je import narodnych parkov a ako sa riesili ochranne pasma. Sorry povodnu diskusiu som nestihal, pripadne akou query najdem vsetky objekty ktore vznikli z tohto doterajsieho importu ?

Dik

Filip C

Reimportované je skoro všetko. Chýbajú len niektoré národné parky (Tie zónované) a všetky ramsar-y, taktiež nie sú reimportované chránené stromy.

Jednotlivé objekty sa dajú nájsť pomocou tagu import_ref=sk:sopsr2022 (nie som si istý,  presný tag je na hociakom PP, PR, NPR, NPP, CHA ...)

Filip

Dňa so 7. 1. 2023, 18:27 Martin Marko <marcus.m...@gmail.com> napísal(a):
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a všetkých jej tém, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/db9e35e0-4d56-42ec-bde2-09d43985d5c4n%40googlegroups.com.