overpass-turbo počet objektov zoskupené podľa admin_level

Kto je skúsenejší v overpass-turbo.eu ako urobiť dopyt kde by bol CSV výstup a počet objektov zoskupený podľa okresov, obcí?

Príklad:
počet natural=spring
hľadané v area[name="Košický kraj"];
zoskupené na admin_level=8

Výstupom by bolo CSV, názov okresu a počet prameňov

Príklad 2:
počet addr:streetnumber=*
hľadané v area[name="Košický kraj"];
zoskupené na admin_level=10

Výstupom by bolo CSV, názov obce a počet orientačných čísel

Skúšal som podľa https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=69394 ale neviem to urobiť.

... ja len ze osobne by som to riesil pomocou osm2postgresql a potom uz len klasicke komfortne spatial SQL :-)

Nakoniec som to urobil takto.
Stiahol som všetky relácie admin_level=9, to sú hranice obce aby som získal číslo relácie pre každú obec.

Potom pre každú obec samostatný dopyt, aby som zistil koľko je tam orientačných čísel.

[out:json][timeout:25];
area(id:cislo_relacie_obce)->.searchArea;
(
  node["addr:streetnumber"](area.searchArea);
  way["addr:streetnumber"](area.searchArea);
);
out count;

Skombinoval som to s tabuľkou https://minvskaddress.freemap.sk/stats.csv a výsledok ktorý som chcel sú, obce ktoré majú adresy v OSM, ale chýbajú im orientačné čísla.