Prerábka funkcie Objekty (POI) na www.freemap.sk

Prerobili sme nástroj "Objekty (POI)" aby zvolené typy objektov boli "živé", t.j. automaticky sa načítavali pri posune mapy. Naviac pribudli nejaké ikonky a detaily, ale viacero vecí je ešte rozrobených.

image.png

Niekto by mohol pomôcť domapovať (legacy) ikonky - viď. zakomentované riadky na https://github.com/FreemapSlovakia/freemap-v3-react/blob/live-objects/src/osm/osmTagToIconMapping.ts - treba to popridávať do toho JS objektu dole. Prípadne zohnať moderné (svg) ikony povedzme z https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/tree/master/symbols

Tiež pomôze doplnenie chýbajucích fičúr na https://github.com/FreemapSlovakia/freemap-v3-react/blob/live-objects/src/osm/osmTagToNameMapping-sk.ts (plus iné jazyky v adresári).

On Fri, Oct 29, 2021 at 9:46 AM Martin Ždila <martin...@freemap.sk> wrote:
[...]

Asi som dal latku príliž nízko. Skúsim teda toto - korekcia prekladov tagov v https://github.com/FreemapSlovakia/freemap-v3-react/blob/develop/src/osm/osmTagToNameMapping-sk.ts - skúsi niekto?

PS: Jose doteraz dosť pomohol v korekcii mojej slovänčiny, možno nesklame ani teraz ;-)

Jozef Riha

Ale nemerguj prosim este, nech to prejdu (a idealne okomentuju priamo tam) aj dalsi zaujemci..

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RkPnEcdObCdO4Fw4BLRtZt0%3DGrmCfpQrnToJoJXzz45cQ%40mail.gmail.com.

Jozef Vince

Navrhy ...

dentist: 'Zubná ordinácia', zubná ambulancia, ambulancia zubneho lekara ?

doctors: 'Lekárska ordinácia',  ambulancia lekára mozno vseobecneho lekara

clothing_bank: 'Nepobytové zariadenie, ktoré distribuuje odevy',  odevna banka ...  https://www.odkazprestarostu.sk/handlova/podnety/18229/odevna-banka-handlova

soup_kitchen: 'Vývarovňa pre chudobných',   iba vyvarovna

model aerodrome: „modelové letisko“  „modelárske letisko“

installation: 'Inštalácia (umenie)',   umelecká inštalácia

d.

Jozef Riha

Dodiho navrhy som zapracoval do PR

Vdaka. Podla mna treba prejst hlavne shops - ja som nahodne daval "predaj ...", "obchod s ...", "... obchod", "... potreby". Aj s par "natural" som mal problemy.

Plus anglicke preklady - tam som daval az na vynimky nazov rovnaky s value, co nemusi byt stale OK.

A cesky preklad uplne zaostava - chyba tam asi polovica tagov.