Import ropiky.net

Dodko

May 25, 2024, 7:13:34 AMMay 25
to Openstreetmap Slovakia
Chceli by mať dáta aj v OSM, pre Slovensko Zbor VI a VII vychádza 306 bunkrov.

Bunkrov so značkou ref:ropiky.net je 290, celkovo bunkrov bunker_type=pillbox je  317 takže by sa len doplnili tagy napríklad takto https://www.openstreetmap.org/node/3372140683

Stav bunkru Rozvalen alebo Poškozen by mal tag ruins=yes
a ešte by som pridal kľúče
state:ropiky.net s hodnotami
=existing (pre stav dochován)
=damaged (pre stav poškozen)
=ruined (pre stav rozvalen)

Tiež opraviť takéto neúplné názvy https://www.openstreetmap.org/node/3372141150
Prípadne ďalšie návrhy?

Aleš

May 25, 2024, 7:47:55 AMMay 25
to osm...@googlegroups.com
Já se jenom ozvu, to by tento návrh tagu mohl jít i do talk-cz. Ještě jedno doporučení: pokud nejsou na Slovensku samostatné uzly řopíků pospojované s vytrasovanou plochou budovy, mělo by se to tak urobit. Sám jsem již urobil nějaké ty řopíky v Čechách a mám v plánu s tím pospojováním ploch a uzlů pokračovat.

--
Aleš

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/a6ed2113-6893-4ca9-a086-ed70649fd856n%40googlegroups.com.

Dodko

May 25, 2024, 7:54:29 AMMay 25
to Openstreetmap Slovakia
Chýbajúce ropíky by som pridal len ako bod, asi v katastri nebudú hranice budovy.

Dátum: sobota 25. mája 2024, čas: 13:47:55 UTC+2, odosielateľ: Aleš

Aleš

May 25, 2024, 10:19:23 AMMay 25
to osm...@googlegroups.com
Tak podle toho, jak kde budou zmapovány hranice budovy, tak se to může po importu slučovat s naimportovanými uzly dohromady.

--
Aleš

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/fd3bf70a-1b3d-4187-bd64-325f6959d342n%40googlegroups.com.