export hranic pozemkov z katastra

miso k

potreboval by som si do nejakeho CAD formatu, najlepsie dwg, alebo dxf ulozit hranice pozemku.
Ako by to bolo najjednoduchsie? Trapim sa s Kaprom, ale nedari sa mi ho aktualizovat.
Poskytuje stat nejaky jednoduchy export?

Dakujem,
Miso

data z katastra (oba registre) sa daju elegantne importnut ako nove vrstvy napriklad do qGIS-u, sggeodesy.sk ma dobre urobene navody, ako to urobit.
Ja pouzivam ako "Connection" URL pre data z katasterportalu URL:

qGIS defaultne dokaze exportovat do DXF, ale necudoval by som sa ak by existovali pluginy na dalsie, aj exoticke formaty.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/1df53e25-9923-4ef8-bfa2-31d7ea72a776n%40googlegroups.com.

BelKed

Ahoj 👋
Plugin FreemapKaPor od 30.4.2022, žiaľ, nefunguje :( Pozri: https://groups.google.com/g/osm_sk/c/TgBCo4LeQX8/m/BbElTntzFwAJ
Zo stránky Atribúty katastrálneho operátu sa však dajú stiahnuť vrstvy "Parcela registra C", "Parcela registra E" a "Hranice ZAPPAR" vo formáte GeoPackage v súradnicovom systéme S-JTSK. Je vhodné ich však konvertovať kvôli presnosti na "ETR89-LatLon". Konverzia celého súboru sa dá vykonať na tejto stránke: https://zbgis.skgeodesy.sk/rts/sk/Transform
A následne na tejto stránke môžeš konvertovať súbor na potrebný formát: https://zbgis.skgeodesy.sk/rts/sk/Convert
(Takto som teda postupoval, keď som sa snažil o konverziu do GeoJSON-u pre JOSM...)

Dátum: utorok 30. augusta 2022, čas: 20:05:43 UTC+2, odosielateľ: misk...@gmail.com

jusk

ahoj, napis mi prosim do mailu, ake k.ú. potrebujes a ja ti poslem na tvoju mailovu adresu vybrane k.ú.
Juro

miso k

nakoniec mi jusk poslal, co som potreboval. za to mu teda patri vdaka, ostatnym tiez za navody.
MK

Dátum: streda 31. augusta 2022, čas: 14:21:44 UTC+2, odosielateľ: jusk