Slovenské exonyma

Preklopil som názvy geografických objektov z územia mimo SR - exonyma do GeoJSON-u - otvoríte v JOSM a môžete pridávať chýbajúce name:sk.

Source je povedzme asi skgeodesy.sk
--
alt_names.txt
exonyma-januar-2022.geojson

Nikto: nič
Ja: ...

sk-exo.gif

Z 1991 objektov som zatiaľ preveril/doplnil ~851 (naviac aj nejaké pridružené). Značne viac bolo doplnených ako overené že už je.

Viď. aj môj zoznam editovaných krajín :-)

Prikladám pracovnú verziu geojsonu ak by chcel niekto pomôcť.
exonyma-januar-2022.geojson

Podoplňoval som ďalšie name:sk, ostalo toho už len máličko - to najťažšie :-)

Plus som z toho istého PDF doplnil aj názvy na wikidata.org (skriptom, ako ináč).

image.png
exonyma-januar-2022.geojson

T. -

Veľká vďaka a nech ti OSM karma rastie až do neba :). T.