Dopravne znacky v mape

Michal Rusina

Zdravim, zda sa mi ze nedavno v mojom okoli pribudli oznacenia znaciek na ceste z Vysneho Matejkova na Smrekovicu.

Pri znacke "Lavinovy teren" mozno chapem zmysel ze je aj v mape, no "Pozor retaze" je bezna dopravna znacka, ak je tato v mape, tak potom by asi mali byt vsetky dopravne znacky a to mi pride ako blbost.

Zaroven znacky "este 3 km" su obycajne cedule s "reklamou" na hotel Granit, znova, ak je ok ze su tu tieto, potom moze byt zmapovany snad kazdy billboard.

Je na toto nejake usmernenie?
Screenshot 2022-02-11 at 14.47.37.png
Screenshot 2022-02-11 at 14.44.10.png

Dopravne znacky sa mozu mapovat aj vsetky, avsak tymto klucom: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:traffic_sign (outdoorova mapa toto nerenderuje)

Na screenshotoch je to vsak mapovane ako "information=board" co je zle. To "uz len 3km" je fakt ulet :-).

Takze vsetky tieto znacky treba pretagovat a pri niektorych dokonca zvazit zmysel existencie.

Aceman444

Aj ta "ucelova cesta armady" je tiez velmi podozrivy nazov, rad by som videl oficialny zdroj.

Znacky sa zrejme znacit daju ako bolo uvedene, ale nebudu mat ziadny ucinok na navigaciu, na ceste pre ktoru platia. Tie ich ucinky teda treba zaznacit aj na usekoch ciest, podla https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Sk:Road_signs_in_Slovakia .

Dátum: piatok 11. februára 2022, čas: 15:08:40 UTC+1, odosielateľ: Martin Ždila

Miro Mirecnet

Nehladal by som v tom ziadne spiknutie a konpiraciu :)
Je to cesta vo vlastnictve armady SR. V roku 2010 ju volne otvorili a moze sa po nej jazdit zadarmo.
Cestu postavili vojaci v roku 1936 a od vtedy sa do nej moc neinvestovalo. Az v roku 2015 investoval nas stat 188 000 euro a cestu opravili.

pi 11. 2. 2022 o 21:42 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/734e54eb-03d3-4377-8376-2cfe8da0b3den%40googlegroups.com.

Miro Mirecnet

Cesta bola postavena presne v roku 1935 a je to ucelova komunikacia Armady SR.

M.

po 14. 2. 2022 o 19:50 Miro Mirecnet <jur...@gmail.com> napísal(a):

Aceman444

To je v poriadku, ze ma taky typ "ucelova komunikacia" (cize napr. highway=service), ale to neznamena, ze je to jej nazov. Taktiez "armada SR" moze ist do 'operator'. Ak ju teraz nespravjue niekto iny, ako napriklad SSC, ci obec ci kraj.

Nepisete na kazdu ulicu 'name=ulica'.

Dátum: pondelok 14. februára 2022, čas: 19:55:24 UTC+1, odosielateľ: jur

Tibor Jamečný

po 14. 2. 2022 o 19:55 Miro Mirecnet <jur...@gmail.com> napísal(a):
To naozaj niekto dal vyrobiť pamätnú tabuľu a ani si neskontroloval, čo bude na nej napísané?
obrázok.png
A ešte by sa sem - tam možno hodila čiarka, ale s tým si už nie som 100% istý :)

T.

Aceman444

Tiez som si to vsimol, ale mozno je to pisane slovencinou roku 1935.

Dátum: utorok 15. februára 2022, čas: 21:10:02 UTC+1, odosielateľ: Tibor Jamečný
po 14. 2. 2022 o 19:55 Miro Mirecnet <jur> napísal(a):