Fotky + GPX => Mapillary

Tomas Vanco

Čaute,
dnes som akčnou kamerkou upevnenou na riadidlá nasnímkoval trasu. Kamera nemá GPS takže je potrebné im doplniť súradnice podľa GPX zaznamenávaného mobilom.
Robil som to cez Lightroom ale predsa len to nie je ideálne riešenie, nakoľko vyžaduje import do databázy georeferencovanie (je automatizované) a následný export fotiek. Plus ešte musím riešiť časový offset.

Problém sú križovatky a miesta kde som musel ostať stáť.

Poznáte niekto nejaké elegantnejšie riešenie? Ideálne pre Win nechce sa mi vytvárať si vitruál kvôli pár fotkám na Mapillary.

Vďaka

Jakub Jelen

mapillary tools je v pythone a tak by nemel byt problem to pustit na win:

Jakub

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAP%3De9OnFmRqtC77LuO5e-y3kkR%2BJ1485n-K5RmYo4_VDMTwwCw%40mail.gmail.com.

synalik

Ahoj, na synchronizáciu fotiek s GPX používam vo Win program Geosetter, je tam možnosť jednoduchého posunu času plus veľa iných možností. Vyskúšaj.

Dňa pi 26. 3. 2021, 17:53 Jakub Jelen <jak...@gmail.com> napísal(a):

Tomas Vanco

Vďaka.
Použil som ten Geosetter. Ešte budem musieť pozrieť či sa tam dá nastaviť, aby podľa smeru pohybu určilo smer pohľadu.

pi 26. 3. 2021 o 18:00 synalik <syn...@gmail.com> napísal(a):

synalik

V geosetteri sa dá nastaviť smer snímania fotografie, ale to je veľmi prácne pre veľa obrázkov v Mapillary. To čo pozaduješ som robil priamo v Mapillary, po odoslaní fotiek na server. Dal som editovať track a bola tam možnosť nastaviť smer fotky na nasledujúci obrázok. Ak to nájdeš aj v Geosetteri, daj prosím vedieť. Dík.

Dňa po 29. 3. 2021, 13:31 Tomas Vanco <tva...@gmail.com> napísal(a):

Podporu pre vypocet azimutu maju v sebe priamo integrovane mapillary_tools, j