Prakovce

Vlado Saro

Pozdravujem vsetkych a chcem sa spytat, ci by sa nasiel nejaky sikovnik, ktory by vedel preniest puodorys obchodneho komplexu v centre Prakoviec z katastralnej mapy do OSM(?). V OSM som tam uz v lete zaniesol/zakotoval pohostinstvo "Kocka" (nie je to oficialny nazov, iba miestni ho takto volaju) s krytou terasou + cukraren Croatia Jadran a predajnu retazca CBA. Prislusne foto je vo freemap-e. Aj by som to skusil, ale neviem ako na to - nemam skusenost.
Ujame sa toho niekto???

dal som to tam z ortofotomozainy

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/86285a55-f6b5-4d1c-8368-125b6cef5672n%40googlegroups.com.

--
Ing. Martin Ždila

Napíš súradnice kde presne je tá budova alebo pošli link na mapu a fotku.

Dátum: streda 1. novembra 2023, čas: 9:58:44 UTC+1, odosielateľ: Vlado Saro

Andrej Kačur

Kocka:  Uzol: ‪Kocka‬ (‪11088922393‬) | OpenStreetMap

Dátum: streda 1. novembra 2023, čas: 10:04:02 UTC+1, odosielateľ: Dodko

Vlado Saro

tak uz ma predbehol Andrej Kačur... áno je to presne tam. A Martin Ž. to už aj zakreslil promptne - vdaka vám všetkým.
vladosaro
0903663399; 0950456099

st 1. 11. 2023 o 10:04 Dodko <ircd...@centrum.sk> napísal(a):
--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

Pridal som tam chýbajúce budovy a adresy https://overpass-api.de/achavi/?changeset=143462764

Dátum: streda 1. novembra 2023, čas: 10:29:54 UTC+1, odosielateľ: Vlado Saro