Predajňa O2 v Galante ma novu adresu

Adela Švončinárová (adelcia)

ahojte,

uz nejaki cas je o2 predajna v galante presunuta s adresy ktora je aj na osm.org, cize s vajanskeho na:
Hlavná 946
len neviem ci za 946 je este lomitko a nieco za tym, alebo nie.
ale to si myslim ze vy si uz najdete bez problemov.
Tak vas poprosim upravit tu info v osm, nech to ludi nenaviguje na nespravnu adresu.
Dakujem.
Adela.

Adela Švončinárová (adelcia)

cooo? nechapem?
teraz som si vsimla ze na weboch o2 a orange je rovnaka adresa predajni, Hlavná 946,hm zeby sa zlucili ci co?
a pritom ani jedna adresa nema za sestkou lomitko a dalsie cisla, takze tomu nerozumiem.
ale to bude aspon zaujimave patranie pre vas.
prosim, ked to z vas niekto poupravuje, tak mi to sem napiste, nech si v aplikacii seeing assistant move aktualizujem body s osm.
diky,
Adela.
Dátum: utorok 14. marca 2023, čas: 18:40:57 UTC+1, odosielateľ: Adela Švončinárová (adelcia)

Zdravim, adresa Hlavna 946 sice obsahuje len supisne cislo domu, ale to je dostatocne na urcenie presneho domu, kde sa obchody nachadzaju. Orientacne cislo (v tomto pripade cislo 7) neprida dalsiu informaicu, lebo tento dom ma len tuto jednu adresu (946/7), pritom ale priestorov na obchody je tam asi 5. Pridal som teda obchod O2 na miesto v dome, ktore este vyzeralo volne.

Ak budete moct, mozete to tam ist overit, pri pohlade od Hlavnej ulice bol Orange umiestneny v pravej casti domu a O2 som dal hned vedla napravo od neho.
Tiez by bolo zaujimave vediet, aky je teraz obchod kde bol predtym O2 na adrese Vajanskeho 1521/18 . Oznacil som to, aby to niekto preveril.

Dátum: utorok 14. marca 2023, čas: 19:38:27 UTC+1, odosielateľ: Adela Švončinárová (adelcia)

Adela Švončinárová

jeeej perfektne dakujem

st 15. 3. 2023 o 21:39 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".