Mapa umeleckých diel v Trnave

John Dumpling

Nedávno vznikol v Trnave jeden veľmi zaujímavý projekt. Na nasledujúcej webstránke nájdete zmapované jednotlivé umelecké diela, ich autorov, obdobie vzniku, fotky, aktuálny stav a druh diela (socha, fontána, reliéf, street art, atď.): https://galeriaulice.sk/

Dakujeme.
A su tie objekty aj priamo v OSM?

Dátum: nedeľa 6. novembra 2022, čas: 13:39:08 UTC+1, odosielateľ: John Dumpling

Tomas -

Zdravim, môžem to ručne prejsť a diela, ktoré nie sú v osm tam pridať. Požiadam autorov projektu o súhlas.  Dajte vedieť , ak by mal niekto niečo proti tomuto postupu.l alebo lepší návrh.   Dík.
Tomáš J.

Tomas -

Suhlas som ulozil sem - https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Slovakia/Sources, postupne pridam diela podla stranky  https://galeriaulice.sk/, ak dielo nenajdem aj na Ortofotomozaike (stromy, stena budovy...), dam k nemu fixme:resurvey.

Super, dakujeme.

Dátum: streda 9. novembra 2022, čas: 23:07:22 UTC+1, odosielateľ: jancovi

T. -

Vlozil som do OSM (okrem streetartu - pre jeho krátku trvanlivost'). T.