fulltextove vyhladavanie

Jozef Riha

vsimol som si zaujimavu (?) vec.

na freemape ked dam vyhladat "nove mesto" najde mi (okrem ineho) slanske nove mesto, no medzi vysledkami neuvidim kysucke nove mesto. to este chapem - zrejme sa jedna o problem limitu poctu vysledkov.

vacsou zahadou je "domasa", kedy vrati vysledky dva, ale ani jeden z nich nie je vodna nadrz. ak chcem najst tu, musim natukat "velka domasa" alebo "mala domasa".

spravil by som gh issue, ale neviem pod aky repozitar to hodit (hodil by sa nejaky razcestnik).

dak. j

freemap.sk vyuziva na vyhladavanie presne tu istu sluzbu ako openstreetmap.org (tj. https://nominatim.openstreetmap.org/).

Jozef Riha

vdaka, martin. ked pouzijem tu sluzbu, tak dostanem naozaj len 2 matche, nadrze sa zobrazia po kliknuti na "Search more results". dava zmysel, aby freemap generoval API call, ktory dalsie vysledky zobrazi automaticky (alebo napr. pri nizsom pocte vysledkov)?

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520R%3DwuTZuPYK1mX8AyLTXkOZx7eYVFtLLkG1%2BxY0ZOAi8mg%40mail.gmail.com.

Jozef Riha

ma tiez zmysel vracat vysledky mimo generovanych dlazdic? teda napr. new york, londyn a pod?

On Thu, Apr 8, 2021 at 12:07 PM Jozef Riha <jose...@gmail.com> wrote:
ma tiez zmysel vracat vysledky mimo generovanych dlazdic? teda napr. new york, londyn a pod?

ak mas vrstvu openstreetmap tak ma. ak mas X tak asi nie. naimplementovat sa to mozno nejako da, ale len ak by som uz fakt nemal co na praci :). ale pull requestom sa projekt nikdy nebranil ani nebrani.