freemap offline mode

hms, you must log in. to uz po novom si to bez uctu na fb ani nepozrem? no pekne..

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520Rm2-P5f4VjGNqjxLUcz4uhZwk3OPJLV3F4-1tCnr6m05g%40mail.gmail.com.

Ja nie som prihlaseny, a prispevok mi to normalne zobrazi:
obrázok.png

dik, mozno musim cez pc

kayle

Tiez som to obcas zazil (mobil, i pc), asi FB zapne nejake ochrany? (videl som to na pripojeni, kde ta pripoja do ich "LAN", ktora je pripojena do intenetu, hadam ze viac roznych dotazov z jednej IP. Prepnutie na mobil data a stranku zobrazilo bez prihlasovania) Aj od google v praci som uz take videl.

Dňa 8.11.2021 o 22:32 Jozef Riha napísal(a):