Ortofotomozaika SR v editore iD

Ortofotomozaika SR už je konečne aj v editore iD. Bol to ťažký boj.

image.png

Tibor Jamečný

Klobuk dolu, tolko usilia kvoli editoru, ktory ani nepouzivas... ale chapem motivaciu, ked ti novacik poposuva budovy len kvoli tomu, ze si nevie spravne nastavit posun Bing-u.
image.png

Alexander Zatko

pekne. vdaka.

On Thu, Oct 29, 2020 at 7:06 PM Tibor Jamečný <tibor....@gmail.com> wrote:
Klobuk dolu, tolko usilia kvoli editoru, ktory ani nepouzivas... ale chapem motivaciu, ked ti novacik poposuva budovy len kvoli tomu, ze si nevie spravne nastavit posun Bing-u.
image.png

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKvbCN39FtpsrccZu%2BuMoSPcc-J7SjCZ%3DmNq8wxxtw%3DTHb3Rfg%40mail.gmail.com.

Aceman444

Presne, tiez to riesim bezne.

Dátum: štvrtok 29. októbra 2020, čas: 19:06:49 UTC+1, odosielateľ: MiMiNo

synalik

Super, vďaka.Len pre informáciu, má podľa vás zmysel začať používať iD editor, keď človek používa JOSM dlhé roky a je v ňom zbehlý? Má iD editor nejaké výhody, funkcie, ktoré JOSM nemá?

št 29. 10. 2020 o 23:02 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
[...]

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/b0253dd6-6921-4d9f-b8b8-de6463fb3034n%40googlegroups.com.

Peter Márton

naozaj super.
Peter

pi 30. 10. 2020 o 8:02 synalik <syn...@gmail.com> napísal(a):

On Fri, Oct 30, 2020 at 8:02 AM synalik <syn...@gmail.com> wrote:
Super, vďaka.Len pre informáciu, má podľa vás zmysel začať používať iD editor, keď človek používa JOSM dlhé roky a je v ňom zbehlý? Má iD editor nejaké výhody, funkcie, ktoré JOSM nemá?

Najlepsia skusenost je vlastna :-). Skus s nim spravit par editov a uvidis. Podla mna uz nie je taky hrozny ako kedysi a par ficur som nasiel privetivejsich ako v JOSM. Ale JOSM je podla mna stale viac advanced a viac pohodlny (ak uz v nom vies robit).

synalik

ok, dík, za skúšku nič nedám, to je fakt...

pi 30. 10. 2020 o 9:08 Martin Ždila <martin...@freemap.sk> napísal(a):

On Fri, Oct 30, 2020 at 9:20 AM synalik <syn...@gmail.com> wrote:
ok, dík, za skúšku nič nedám, to je fakt...

Odporucam si prejst na zaciatok tutorial (start / prehliadka).

A ked uz sme pri tom, stale je v iD toho dost na prelozenie do slovenciny. Vhodne by bolo dokoncit preklad toho tutorialu a tiez aj celu napovedu.

miro.j...@gmail.com

Za mňa - iba pre prípady malých a rýchlych editov, kedy je rýchlejšie zapnúť ho, upraviť dáta, a odoslať, ako spustiť JOSM.

  Miro

Dátum: piatok 30. októbra 2020, čas: 8:02:22 UTC+1, odosielateľ: braňo valach

Aceman444

Podla mna urcite nie, je hrozny :)

[...]

Jozef Riha

aj ja dakujem. (aj za ten preset, na ktory som sa chystal i ja /len asi by to zdaleka nebolo vybavene tak rychlo/)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/10691dad-a51f-4649-b0a4-e4b9cbf1eb2fn%40googlegroups.com.

On Fri, Oct 30, 2020 at 12:02 PM Aceman444 <acesha...@gmail.com> wrote:
Podla mna urcite nie, je hrozny :)

Aceman444

Dátum: piatok 30. októbra 2020, čas: 19:21:53 UTC+1, odosielateľ: Martin Ždila
On Fri, Oct 30, 2020 at 12:02 PM Aceman444  wrote:
Podla mna urcite nie, je hrozny :)

Heh:) Sa divim, ze OSM API zozralo tie []. Ale ked v minulosti zozralo prazdne kluce ci hodnoty, tak tiez by si to mohli trochu sprisnit :)