Odstranenie boundary=administrative

Martin

Pozeram, ze na Slovensku stale mame boundary=administrative duplikatne na ways aj v relaciach. Pouziva to freemap.sk renderer alebo je plne konvertovany na relacie?
V Polsku sa rozhodli tie tagy odstanit (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mechanical_Edits/Mateusz_Konieczny_-_bot_account/remove_boundary_tagging_on_ways_in_Poland/) asi to prebehne aj v USA a vo vseobcnosti sa o tom hovori ako o zastaranej veci.

Odstanime to aj u nas alebo to ma nejaky specificky ucel?

Zatial je to na wiki https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:boundary, takze to nie je na skodu. Videl by som to uzitocne pre pripad, ze bez tychto tagov tie cesty nebudu mat ziadne znacky a kazdy druhy novacik ich odmaze.

Ale zda sa, ze filter v JOSM bude fungovat na skrytie tychto ciest aj ked nebudu mat ziadne tagy a boundary=administrative bude len na relacii.

Dátum: piatok 26. marca 2021, čas: 18:26:59 UTC+1, odosielateľ: Martin

Martin

Skontroloval som JOSM aj iD a oba ich styluju spravne aj ked su way neotagovane. (iD ich myslim aj defaultne skryva prave kvoli novacikom).

Mne to pride ako duplicitne a tiez vpodstate nepresne, ked je jedna ciara sucastou statnej hranice, kresu aj kraja ale je na nej iba jeden admin_level=

Dátum: utorok 30. marca 2021, čas: 17:10:21 UTC+2, odosielateľ: Martin
Skontroloval som JOSM aj iD a oba ich styluju spravne aj ked su way neotagovane. (iD ich myslim aj defaultne skryva prave kvoli novacikom).

Dakujem. Potom by ma zaujimalo, preco ludia pravidelne k hraniciam pripoja nejaky iny objekt.

Mne to pride ako duplicitne a tiez vpodstate nepresne, ked je jedna ciara sucastou statnej hranice, kresu aj kraja ale je na nej iba jeden admin_level=

Tento pripad je na wiki rieseny.