Je to tak okej?

Kto sa vyznáte v cestách, pozrite sa prosím, či je ok, keď je ref z dvoch čísiel a keď je na každej ceste name, ktoré nie je možné asi nikde v teréne overiť.

Podľa mňa by na to mala byť relácia.

Aký je váš názor?

Tag "ref" môže obsahovať aj viac hodnôt, je to v poriadku. Viď napr. https://www.openstreetmap.org/way/361502973
Ale tag "name" treba odstrániť, nakoľko sa nejedná o oficiálny názov. Autor(ka) je zjavne zvyknutá z GMaps dávať "opisné" názvy, aby to bolo viditeľné na mape :(
Tiež si myslím, že takáto informácia patrí do relácie.

Chápem, že tag ref môže obsahovať aj viac hodnôt, ale myslím si, že časť, kde ide napr. D1 v rovnakej trase ako R4 je stále D1 (Košice - Prešov). Taktiež, keď ide v jednej trase napríklad R1 a R2 (Zvolen - Žiar nad Hronom), tak je to stále R1 a nie ich kombinácia.

st 1. 3. 2023 o 14:38 Tibor Jamečný <tibor....@freemap.sk> napísal(a):
--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

Ked je tam oficialne peaz, tak niekedy obe cisla davame.

Ale o nejakych zmenach v R4 som sa nedocital https://www.cdb.sk/sk/cestna-siet-SR/vybrane-zmeny-v-cestnej-sieti.alej a Slovenska sprava ciest tam v tychto usekoch tiez peaz neuvadza.

Odbornikom na dialnice je pouzivatel 'mapko'.

Tiez som o takomto nazve cesty nevedel, ale  https://cs.wikipedia.org/wiki/Via_Carpatiahttps://sita.sk/tag/via-carpatia/ . Otazka je nakolko uz tie useky maju tento nazov oficialne, alebo su to len plany.
Inak R1 usek Pribina ma tiez 'name' na vsetkych usekoch a tento pouzivatel FJana vytvoril pre nu aj relaciu (takze je nazov aj tam aj tam).

Dátum: streda 1. marca 2023, čas: 14:43:44 UTC+1, odosielateľ: Filip C
[...]

st 1. 3. 2023 o 14:38 Tibor Jamečný <tibor> napísal(a):

Andrej Kačur

Nepovažoval by som to za názov cesty, ale za názov projektu, do ktorého má patriť naša R4.

https://e.dennikn.sk/minuta/2826657

Dátum: streda 1. marca 2023, čas: 22:42:18 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

odpoved.jpg
Pripájam vyjadrenie od Mapka.

Dátum: štvrtok 2. marca 2023, čas: 9:53:53 UTC+1, odosielateľ: andrej...@gmail.com