trail_visibility na X

Na outdoorovej mape sa po novom rozlišujú trasy s rôznou trail_visibility (pre path a track). Cache nemažem, takže sa to zatiaľ prejaví len na novo vyrenderovaných a prerenderovaných tajloch.

to vyzera dobre

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RnsTAmBGet0eUo2SPgaJDvXLw5U%2Bg05qiT%2BDLCXvVdkWA%40mail.gmail.com.

Super. Nemalo by sa ale rozlisovat "neznama" a "vyborna"? Renderovat ich rovnako mi pride divne, kedze nevieme garantovat kvalitu tej neznamej trasy. Navrhoval by som prave "neznamu" renderovat ako tu najhorsiu hodnotu. Alebo strednu?

Dátum: pondelok 20. decembra 2021, čas: 22:04:11 UTC+1, odosielateľ: Martin Ždila

Neznamych je 99% tras, takze by vsetky tie cesty na mape vybledli.

Pre mna je default trail visibility excellent, podobne ako je default highway=no.

Kto ma lepsie riesenie nech spravi pull request alebo aspon posle svoje konkretne graficke riesenia aj s odvovodnenim.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/bcdf0839-a857-4de9-8337-e77ce3c33257n%40googlegroups.com.

Oprava, nie highway=no ale oneway=no

Naviac asi ziadne tracky s grade1 az grade3 nebudu ine ako excellent. Ja ten tag pouzivam len ak sa cesta fakt straca. Ak cestu vidim, tak ten tag vobec nedavam.