Zelena turisticka strasa (vykreslenie vo Freemap)

77 visualizzazioni
Passa al primo messaggio da leggere

Er Slo

da leggere,
15 gen 2022, 14:00:2915/01/22
a Openstreetmap Slovakia
zdravim, tento naucny chodnik freemap vykresluje spravne a to zelena ciarkovana

...v tomto druhom pripade sa uz nejedna o naucny chodnik ale o klasicku turisticku trasu, predpokladam ze osmc je tu chybne a malo by byt "green:white:green_bar"......freemap ju vsak vykresluje ako suvislu zelenu, pritom znacka je rovnaka ako v prvom pripade...to ma chybu freemap?

Tibor Jamečný

da leggere,
15 gen 2022, 15:02:3415/01/22
a osm...@googlegroups.com
Ahoj,

ano, ta druha relacia ma chybny osmc:symbol, spravne ma byt "*_bar": https://www.freemap.sk/?map=15/48.584301/20.735493&layers=X&image=345059 (ta nasa galeria je fakt super!)
Mozes opravit ;)
Co sa tyka vykreslovania, nemusi sa brat do uvahy LEN "osm:symbol", taktiez existuju tagy "symbol" a "network". To je zrejme dovod, preco sa TZT vykresluje spravne napriek chybe v osmc:symbol.

T.

Er Slo

da leggere,
15 gen 2022, 18:03:3015/01/22
a Openstreetmap Slovakia
Dobre, vďaka

Dátum: sobota 15. januára 2022, čas: 21:02:34 UTC+1, odosielateľ: Tibor Jamečný
Il messaggio è stato eliminato

Er Slo

da leggere,
17 giu 2022, 06:39:4217/06/22
a Openstreetmap Slovakia
podla tejto fotografie https://www.freemap.sk/?map=18/48.915832/20.545694&layers=OI&image=390211 ma viest zelena tur. trasa touto cestou  https://www.openstreetmap.org/way/356980730 na tej fotografii je vsak sipka smerom na rozhladnu a zelena v takom trojuholniku....vie niekto ci ta zelena ma ist teda aj tou obchadzkou smerom na rozhladnu a co znamena ten trojuholnik? A pravdepodobne zelena by mala ist teda len k tej rozhladni a nemala by sa napajat na cestu, kadial vedie povodna zelena

Tibor Jamečný

da leggere,
17 giu 2022, 09:55:2717/06/22
a osm...@googlegroups.com
Značenie KST hovorí:
obrázok.png

Keďže sa mení symbol oproti "hlavnej" trase, treba odbočku zakresliť ako ďalšiu reláciu.

T.

pi 17. 6. 2022 o 12:39 Er Slo <poch...@gmail.com> napísal(a):
[...]

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/7a0cbd22-f5e2-4922-9fe6-7dd6b16266b6n%40googlegroups.com.

Er Slo

da leggere,
17 giu 2022, 12:36:5317/06/22
a Openstreetmap Slovakia
dik za info

Dátum: piatok 17. júna 2022, čas: 15:55:27 UTC+2, odosielateľ: Tibor Jamečný
Rispondi a tutti
Rispondi all'autore
Inoltra
0 nuovi messaggi