Premenovanie Freemap Slovakia na OpenStreetMap Slovensko

V rámci OZ budeme v pondelok hlasovať s zmene stanov, pričom hlavný bod je premenovanie našeho OZ z Freemap Slovakia na OpenStreetMap Slovensko (alebo OpenStreetMap Slovakia).

Radi by sme však vedeli aj verejný názor na tento počin, čo môže toto hlasovanie ovplyvniť.

Dvôvod pre zvažovanie premenovania je ten, aby sme boli viac spájaní s OpenStreetMap (keďže sme Local chapter OpenStreetMap Foundation) a aby sme sa dostali do širšieho povedomia. To sú cca dvôvody za mňa.

Robert C.

Z toho co pises, mi premenovanie OZ na OpenStreetMap Slovensko zmysel dava. Mapovy portal ale uz ma svoje meno a ten by som nepremenovaval. Nanajvys doplnil niekde nieco v zmysle "pohabane sikovnymi ludmi z osm slovensko".
Mozno si poviete ze je to "delenie znaciek", ale podobne to ma mnoho spolocnosti a funguje to.
Koniec hlasenia nazoru jedneho z priaznivcov 😁

Dňa pi 14. 1. 2022, 14:27 Martin Ždila <martin...@freemap.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520Rk5dZoe%3Da%2BhAaAWqdg57LtVTRe%2B9gPvepx3Apw%2BTPvPWQ%40mail.gmail.com.

kayle

Áno, ide primárne o názov OZ. Freemap určite neplánujeme rušiť.

Dňa 18.1.2022 o 8:18 Robert C. napísal(a):