Pridanie studničky do mapy

Maros Klempa

som tu úplne nový, preto sa možno opýtam banálnu vec.
Ako mám postupovať, keď chcem pridať jednu studničku do OpenStreetMap/Freemap Slovakia? Ide mi o čo najjednoduchší postup, pretože chcem urobiť iba tento jeden zásah do mapy.

Ďakujem
Maroš Klempa

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5c100ea6-927c-4f48-8134-580d14442208n%40googlegroups.com.

Dalsia moznost:

Mate geotagovanu fotku studnicky? Ak ano a nemate (alebo si nechcete vytvorit) Openstreetmap ucet, tak fotku, alebo odkaz na nu poslite sem.

Maros Klempa

Ďakujem za rady. Vytvoril som si konto na openstreetmap.org a podľa videonávodu na FB som pridal studničku do mapy. Na Freemap.sk sa pridala okamžite, je teda viditeľná, ale na Openstreetmap.org ju stále nevidím. Mám počkať, alebo robím niekde chybu.

Ďakujem
Maroš Klempa
Dátum: piatok 22. októbra 2021, čas: 9:50:40 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila

pockat

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/3f85a305-c58f-4148-b764-df56bc53f5d8n%40googlegroups.com.

--
Ing. Martin Ždila

K studničke (ak sú známe) je možné doplniť podrobnosti.

Či je označená ako pitná/nepitná voda, to ponúka na výber aj web editor

Ak je prameň upravený človekom (žliabok, strieška) pridať značku refitted=yes

Dátum: piatok 22. októbra 2021, čas: 14:01:20 UTC+2, odosielateľ: m.z...@gmail.com