Tagovanie telekomunikačných veží

MisoBqi

Zdravím,

osobne by som vysoké vysielače = výrazné krajinné dominanty tagoval vždy ako man_made=communications_tower: napr. Vysielač Veľká Javorina – Mapy Google je man_made=tower, alebo Martinské hole. – Mapy Google je man_made=mast (z inžinierskeho hľadiska asi správne).

Na druhej strane mnoho terajších communications_tower: napr. 561 – Mapy Google3074 – Mapy Google573 – Mapy Google a pod. popisu v Tag:man_made=communications_tower - OpenStreetMap Wiki vôbec nezodpovedajú.

Aký je váš názor resp. je nejaký úzus v komunite?

Veľkú Javorinu a aj Martinské hole považujem za dobre otagované, nič by som nemenil.

Tiež súhlasím s tým, že tie ďalšie príklady nespĺňajú man_made=communications_tower, vhodnejšie by bolo len man_made=tower + tower:type=communication.
Bežnému laikovi by sa to zdalo to isté, ale naozaj podľa wiki sú to dve rozdielne veci :)

T.

Martin

Tak tak, man_made=communications_tower je kategoria pre Kamzik alebo Zizkovsky vysielac. Martinske hole su man_made=tower + tower:type=communication. man_made=mast su asi nejake stihle vysielace alebo BTSky.