vianocne podakovanie..

Peter Vojtek

..patri nam vsetkym, len nas zabudli spomenut :)

> Aplikáciu Mapy.cz radíme do našich tipov na appky často a to najmä z dôvodu jej detailných turistických máp, ktoré jej môžu závidieť aj konkurenčné Mapy Google

DennikN, prevádzkovateľ hiking.sk o nas vie, ale mozno nas berie v oblasti map skor za svoju konkurenciu ;-)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/fd435967-e415-450d-a6a6-7fa0a19f4da3n%40googlegroups.com.

Hlavne, že cyklotrasy berú (hiking.sk) z OSM bez uvedenia licencie :D

copyright_hiking.jpg
Dátum: pondelok 27. decembra 2021, čas: 17:18:54 UTC+1, odosielateľ: Martin Ždila

Peter Vojtek

  lavom dolnom roku screenshotu licencia je, nie?

Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a všetkých jej tém, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/9a523183-4ff9-4fb9-b832-bd7b6c558d44n%40googlegroups.com.

Okej, vďaka, som si nevšimol, myslel som, že to majú dokopy na jednom mieste :|

Dátum: pondelok 27. decembra 2021, čas: 17:29:58 UTC+1, odosielateľ: peter....@gmail.com

miro.j...@gmail.com

Pozdravujem

Ďakujem všetkým za prispievanie do máp OpenStreetMap a aj do vývoja software okolo toho.
Vďaka Vám viem na výlete nájsť reštauráciu, zaujímavý výhľad na kopci, čerpaciu stanicu s LPG, alebo sa v cudzom meste zaradiť do správneho pruhu v komplikovanej doprave.

 všetkým prajem pekný koniec roka, Miro

Dátum: pondelok 27. decembra 2021, čas: 17:37:39 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com