Plánovaná odstávka www.freemap.sk 19.5.2024 (doobeda)

May 17, 2024, 1:11:29 PMMay 17
nakoľko je potrebné aktualizovať OS na novšiu verziu (server FM4), nebude v nedeľu doobeda funkčný web.
Dĺžka výpadku bude závisieť od toho, ako veľmi sa bude realizovať strýko Murphy 🫣
Súbežne s tým budú nainštalované aj posledné záplaty na druhý server (FM3), tu bude len krátky výpadok počas reštartu servera.

Čo z toho vyplýva?
1) nespoliehať sa na dostupnosť Outdoor vrsty, Ofmozaiky (hlavne v JOSM), Overpass, atď.
2) držať palce 🙏

S pozdravom
Admin tím Freemap.sk

May 21, 2024, 2:58:24 PMMay 21
to osm...@googlegroups.com
Pri update sa mi podarilo zmazať databázu, takže v nedeľu som mal o "zábavu" postarané. Teraz by už však malo všetko fungovať.

Počas aktualizácie sme s Tiborom nasadili aj podporu HTTP/3, takže statické súbory (najmä predrenderované taily) sa načítavajú ešte rýchlejšie.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKvbCN0ggfZZtAXYvd0DFNY%3DY89AKkEuNZdho2BWydXBbrgr%3DA%40mail.gmail.com.