Plugin Revert do JOSM

Tomas Vanco

Ahojte,
používate niekto plugin Revert do OSM, ja som ho použil párkrát keď som chcel vrátiť zmeny iba na konkrétnom bode či ceste ale nechcel som vracať späť všetky zmeny daného changestu.
Teraz mi to nejako nejde a ani nesedí list ponúkaných changestov na konkrétnom bode.
Prípadne sú aj iné používateľsky prívetivé možnosti ako docieliť danú vec?

Aceman444

Ja to zvyknem robit tak, ze spustim revert na celom changesete a potom len vyberiem len objekty, co chcem revertnut, a odoslem len tie.

Dátum: nedeľa 21. februára 2021, čas: 11:47:26 UTC+1, odosielateľ: šegi ;)