Organic Maps - offline aplikácia pre Android a iOS

Vladimir Kosorin

miro.j...@gmail.com

Je to moja obľúbená navigácia po meste, keď idem pešo alebo MHD, zobrazuje aj metro. Predtým som rád používal aj predchodcu Maps.me.

Používam ho aj vtedy keď je OsmAnd príliš detailný.
Na šoférovanie vo väčších mestách mám stále radšej OsmAnd, zobrazuje radenie do pruhov.

  ahoj, Miro
Dátum: sobota 28. januára 2023, čas: 18:07:55 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com
https://organicmaps.app/cs/

Vladimir Kosorin

Ja na navigaciu po meste a v prírode používam Mapy.cz.
Na navigáciu autom používam Waze.  Páči sa mi, že skoriguje trasu ak je vpredu nejaká zápcha, kolízia a pod. To zaručene funguje, mám to odskúšané.
Vlado
Dátum: utorok 31. januára 2023, čas: 11:06:12 UTC+1, odosielateľ: miro.j...@gmail.com