chybne otagovane vegetacne pasma z CLC?

Dobry den,
vsimol som si, ze vo Vysokych Tatrach su nejako divne otagovane rozne vegetacne pasma v roznych nadmorskych vyskach:
Momentalne je to takto (od najvyssej vysky nadol):
1. bare_rock - hole skaly [siva farba]
2. scrub - kriky [svetlozelena]
3. heath (ci grassland) - vresovisko (ci step) [zltohneda/svetlozelena]
4. forest/wood - les [tmavozelena]
5. meadow/farmland (niekde pod horami)

Tieto tagy naimportoval CLC (teda *Martin*). Je mozne ze tu doslo k zamene tagov, alebo mali v minulosti iny vyznam?

Moj navrh je nasledovny:
1. bare_rock - hole skaly [siva]
2. fell - horske travy/machy [?]
3. scrub - kriky (lebo je tam kosodrevina) [svetlozelena]
4. forest/wood - les [tmavozelena]
5. meadow/farmland (niekde pod horami)

Cize vymena na 2. a 3. mieste a zmena heath na fell.

Zda sa mi, ze tento problem je aj na ostatnych pohoriach SR, ale uz nie tak vyrazny.

Alebo to chapem nespravne?

Mam upravene Vysoke Tatry a mozem uploadnut, ak by to chcel niekto vidiet. Aj s nejakymi upravami hranic oblasti, lebo niekde to nesedi vobec (su tam na mapboxe hole skaly a OSM ma kriky).

Chcem povedat, ze toto chybne otagovanie nie je teoria, ale kedze uz su snimky Tatier z mapboxu (niekde aj bing), tak je vidiet, ze na mapboxe je kosodrevina alebo posledne zakrpatene stromy nad pasmom lesa, ale v OSM mame heath.
Naopak este vyssie odtialto uz konci kosodrevina a su len travy a OSM ma zrazu scrub. Je mozne to vidiet napr. v okoli "Chata pod Soliskom".

Ak by sa nepacilo natural=fell, este je tu natural=tundra, ktora je podla wiki tiez pouzitelna pre vysoke alpinske porasty, avsak tento tag je prakticky nepouzivany.

Dňa nedeľa, 29. januára 2017 22:30:22 UTC Aceman444 napísal(-a):

Datasety na import toho casu pripravil nobonn a ja som ich pravdupovediac velmi neskumal, takze moze sa stat, ze nieco nemusi sediet. Mozno ich urcoval podla http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Corine_Land_Cover alebo niecoho podobneho.

Takze podla mna kludne pretaguj.

to Openstreetmap Slovakia, martin...@freemap.sk
OK, skusil som to a pretagoval.
Zacal som dokreslovat aj natural=scree (odkrajujem z bare_rock), od Krivana postupujem na vychod.

Zacina to vyzerat celkom zmysluplne, aj sa zviditelnuju horske hrebene. Skoda, ze osm.org zatial nekresli ten "fell".

Dňa pondelok, 30. januára 2017 8:03:37 UTC Martin Ždila napísal(-a):