aktualizacia www.freemap.sk

Jun 11, 2024, 7:52:16 AMJun 11
to osm_sk
aktualizoval som zavislosti/kniznice www.freemap.sk kedze uz dost zahnivali - najvacsia zmenaj je prechod z Bootstrap 4 na Bootstrap 5. Nieco vyzera inac, skor lepsie ako horsie, viem o veciach ktore treba este doladit a neviem o veciach ktore som neskusal a mozu byt rozbite

tiez som aktualizoval kniznice na backende a prerobil som system autorizacie

nova funkcia je moznost pripajania a odpajania uctov (osm, google, facebook a po novom aj garmin)

tiez som upravil export a experimentalne pridal funkciu exportovania do garmin courses

cele to vyslo na nejakych 70 hodin prace, hladam sponzora, no hadam ciastocne uz nejakeho mam

ak nieco nepojde co predtym islo, dajte mi prosim vediet

Jun 17, 2024, 8:38:23 AMJun 17
to Openstreetmap Slovakia
ZBGIS zmenil URL adresu, nefunguje skratka j z

Dátum: utorok 11. júna 2024, čas: 13:52:16 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila