mlynský náhon

Alexander Zatko

Ako to tagovať?

Ten canal:disused yes som si vymyslel, modeloval som to podla watermill:disused=yes

Môžem zmeniť.

Jakub Jelen

Lifecycle je prefix a ne suffix, takze by to melo byt disused:canal

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lifecycle_prefix
> --
> Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom skupiny "Openstreetmap Slovakia".
> V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
> Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAFjECn25%3DKyC%3DED767SAPduFpt%2BXf%3D4SMnjKm5swMEmuMhjrUw%40mail.gmail.com.

Ján Neščivera

podla mna to mas otagovane spravne (az na ten disused spomenuty vyssie). rovnako som to kedysi spravil tu Cesta: 803076192 | OpenStreetMap

Alexander Zatko

ok, takze podla toho principu (lifecycle je prefix) aj ten watermill:disused=yes tag opravim. Dakujem.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/30c31ad0-1a70-43f6-ba2c-8cf662501d49n%40googlegroups.com.

Aceman444

Ano, dakujeme.

Dátum: utorok 6. apríla 2021, čas: 22:16:27 UTC+2, odosielateľ: orde