Základná mapa ZBGIS v JOSM

Dávid G.

existuje prosím, vás, nejaký spôsob ako si dať zbgis.skgeodesy.sk/mkzbgis/sk/zakladna-mapa ako podklad do JOSM na kontrolu pozícií adresných bodov?
V Poprade som našiel nejaké chyby, kde boli iba vymené a nechce sa mi prepínať okno zakaždým..

To asi nebude dobra idea, pretoze ta mapa pokial viem nemoze byt pouzita ako zdroj pre OSM

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/22b074fe-95ac-43ba-94eb-3f8b023955f4n%40googlegroups.com.

Mne sa tam nic ohladne adries nepodarilo najst. A dlazdice zakladnej mapy v sebe infomacie o adresach tiez neobsahuju, vid napr. https://zbgis.skgeodesy.sk/zbgis/rest/services/ZBGIS/MapServer/tile/18/89756/144726:
image.png

Kedze portal ZBGIS tu infomaciu zobrazuje:
image.png

image.png
Ale ked su adresy na rovnakej pozicii, tak ta z OSM je stale necitatelna aj na vyssich zoomoch:
image.png

Samozrejme licencne to je problem, takze ak niekto zacne opisovat vo velkom, nech sa potom necuduje, ze sa jeho praca strati zopar revert-ami...
A pri takejto kontrole sa aj tak neda odhalit, ci nie je zapisana zla ulica v OSM, pripadne ze chyba nieco ine z adresy (napr. addr:streetnumber), lebo sa zobrazuje informacia len z addr:housenumber.
To uz by som skor pouzil Joseho nastroj, co tu bola o nom informacia tak z pred roka.