PROJEKT EMBAL

Robert Sasik

Dobry den,

davam do pozornosti:
nemecka firma EFTAS a Europska komisia hladaju maperov na jeden projekt, ktory sa tyka mapovania rastlinnej biodiverzity na polnohosp. pozemkoch. Nie je to nic zlozite, len clovek by mal chut cestovat,  mat zakladne poznatky z biologickych vied, botanika, ekologia a trochu z QGISu.
Je to praca najma pre studentov, ale aj pre tych, ktori si chcu privyrobit, ktori si v ramci svojich pracovnych povinnosti najdu cas. Je to ale narocnejsie na cestovanie po Slovensku, prip. na cestovanie po krajine podla vyberu.
Ak by ste o niekom vedeli, kludne ma kontaktujte, ja to posuniem dalej. Na Slovensku treba este pokryt 2 uzemia, vychod a zapad. Stred mapujem ja.
Robia k tomu aj skolenia, takze sa netreba obavat, ale je to v anglictine a aj dokumentacia. Pre strednu Europu robia skolenie v Madarsku.

A v prilohe posielam mapku, ktore uzemia este treba pokryt.

S pozdravom,

Robert Sasik
image.png