tag pre miesto, kde sa spustaju lode na vodu

Hladam tag, pre nieco taketo:

V OSM mame tag na leisure=slipway, ale to nie je celkom ono. Nasiel som aj diskusiu na tuto temu, kde spominaju tag waterway=put-in

Ma niekto na toto (ine) odporucanie?

Tiež som našiel len to put_in
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Whitewater_sports

Dátum: nedeľa 15. mája 2022, čas: 10:52:10 UTC+2, odosielateľ: orde...@gmail.com

synalik

Ahoj,  na mapy.cz sa zobrazujú na Hrone tieto miesta viď. príloha... myslel som, že je to z prevzaté z OSM, ale v Josm som na tom bode nič nenašiel...popozeraj, možno budeš úspešnejší...
výstupné miesto je aj v Kozárovciach... no asi som Ti nepomohol :(
braňo

Dňa ne 15. 5. 2022, 12:26 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/e80e36e6-3a71-414e-bb48-240b4d95cb4an%40googlegroups.com.
Screenshot_20220515-143239_Mapycz.jpg

ano, ale podla diskusie na ktoru som odkazoval, kluc whitewater sa velmi nehodi na vsetky pripady, preto diskutujuci odporucal kluc waterway s hodnotou put_in

Dátum: streda 18. mája 2022, čas: 6:22:46 UTC+2, odosielateľ: braňo valach
Ahoj,  na mapy.cz sa zobrazujú na Hrone tieto miesta viď. príloha... myslel som, že je to z prevzaté z OSM, ale v Josm som na tom bode nič nenašiel...popozeraj, možno budeš úspešnejší...
Po kliknutí na bod je v linku uvedené source=base. Keď to berú z osm je tam source=osm