next.freemap.sk

Martin Ždila

Dec 7, 2020, 4:39:06 PM12/7/20
to osm_sk
Pamatate si na next.freemap.sk? Tam vznikol sucasny www.freemap.sk.

Tuto URL som teraz ozivil na testovanie development verzie freemapu. Prosim pouzivajte tu a ak najdete chybu tak dajte vediet (na Github). Robil som vacsi refaktoring kodu takze bolo by to vhodne cele preklitat, ak sa niekomu chce.

Tomas Vanco

Dec 8, 2020, 4:54:07 AM12/8/20
to osm...@googlegroups.com
Ahoj Martin,
má v NEXT verzii fungovať aj prihlásenie? Bude synchrónne so stabilnou verziou?
Neviem či je to má byť chyba, alebo to tak má byť lebo ide o vývojovú verziu.
image.png

Martin Ždila

Dec 8, 2020, 5:09:26 AM12/8/20
to osm_sk
On Tue, Dec 8, 2020 at 10:54 AM Tomas Vanco <tva...@gmail.com> wrote:
má v NEXT verzii fungovať aj prihlásenie? Bude synchrónne so stabilnou verziou?
Neviem či je to má byť chyba, alebo to tak má byť lebo ide o vývojovú verziu.

a si sa prihlasil? to je dost dolezite a nespominas to.

backend to pouziva teraz ten isty.

Tomas Vanco

Dec 8, 2020, 5:26:25 AM12/8/20
to osm...@googlegroups.com
Hej prihlásil som sa. Ale stále svieti prihlásiť sa. Používam prihlásenie cez OSM.
Neprihlasuje ma na stabilnú verziu tým?
Založím teda issue na githube.

Martin Ždila

Dec 8, 2020, 5:27:46 AM12/8/20
to osm_sk
OSM login tam este neide, ostatne ano. kludne zareportuj, ale viem o tom :-)

Martin Ždila

Dec 13, 2020, 12:51:38 PM12/13/20
to osm_sk
Na next.freemap.sk som nasadil aktualnu dev verziu freemapu.

Hlavna zmena je aktualizacia zavyslosti (kniznic):
- react-leaflet z 2 na 3; update react-leaflet ma o.i. prinutil nahradit satelitne mapy Bing za Esri.
- react-bootstrap z 0.32 na 1.4 (cim sa updatla UI kniznica Bootstrap z 3 na 4)

Tieto zmeny si vyziadali prepisanie znacneho mnozstva kodu, preto prosim pretestujte si svoje oblubene funkcie a dajte vediet ak nieco nepojde. O roznych drobnostiach vsak viem.

Peter Dragun

Dec 14, 2020, 5:38:56 AM12/14/20
to Openstreetmap Slovakia
Ahoj. Super vec. Vďaka

Tomas Vanco

Dec 14, 2020, 10:28:21 AM12/14/20
to osm...@googlegroups.com
Podľa toho čo pozerám, Satelitné mapy Esri sú identické s Ortofotomozaikou SR akurát majú horšie rozlíšenie v rámci SR. Čo je škoda že sú to identické snímky.

po 14. 12. 2020 o 11:38 Peter Dragun <peter....@gmail.com> napísal(a):
--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/af0c19e6-c767-4fbe-a06f-b35965b7d7a0n%40googlegroups.com.

Martin Ždila

Dec 14, 2020, 5:59:46 PM12/14/20
to osm_sk
On Mon, Dec 14, 2020 at 4:28 PM Tomas Vanco <tva...@gmail.com> wrote:
Podľa toho čo pozerám, Satelitné mapy Esri sú identické s Ortofotomozaikou SR akurát majú horšie rozlíšenie v rámci SR. Čo je škoda že sú to identické snímky.

Esri sa zameriavaju na cely svet a ich ortofoto su zlepenie roznych, aj "lokalnych" ortofoto. Na Freemape ich mame iba preto, lebo Freemap sa nezameriava uz len na Slovensko.

A nemaju horsie rozlisenie, len na downsampling pouzili nejaky algorytmus co tie mapy na skodu trochu rozmazal. Ale porovnaj zoom 19 a rozdiel sotva spozorujes.

Tomas Vanco

Dec 15, 2020, 6:06:54 AM12/15/20
to osm...@googlegroups.com
Hej to mi bolo jasné že sú najmä kvôli tomu že pokrývajú aj oblasť mimo SR kde sa renderuje mapa.
To ma nenapadlo zoomovať viac keď už som ich videl rozmazané :)
Prekvapilo ma že sú to tie isté mal som pocit že SR si kúpila výhradné právo na tie snímky.

Škoda len že nemáme aj úplne odlišné snímkovanie. Občas je to fajn vidieť z iného obdobia iných podmienok. Ale to je len také panské huncúctvo :D

Martin Ždila

Dec 15, 2020, 3:22:10 PM12/15/20
to osm_sk
Na next som dal dalsie bugfixy a vylepsenia.

Pls potestujte, cca zajtra k veceru to chcem nasadit.