Path vs. footway

MisoBqi

Mar 24, 2021, 3:16:04 PMMar 24
to Openstreetmap Slovakia
Zdravím,
pre neupravené "jednostopé" chodníky v teréne používam jednoznačne highway=path, ale videl som aj highway=footway. Opraviť to, či je to tiež OK (mne sa vidí, že nie je)?

Michal

Tibor Jamečný

Mar 24, 2021, 3:47:09 PMMar 24
to osm...@googlegroups.com
Ahoj,

tiez to tak pouzivam, a aj wiki to ma tak rozdelene:
footway pre upravene chodniky (v obyvanych oblastiach, spevneny povrch)
path pre neupravene chodnicky (v prirode, sem tam aj meste, ak je chodnik vyslapany krizom cez sidliskovu zelen :) ).
Samozrejme path sa pouziva aj na spolocny chodnik pre cyklistov a chodcov (aj ked poniektori to znacia stale ako highway=footway + bicycle=yes).

T,

Aceman444

Mar 27, 2021, 2:36:36 PMMar 27
to Openstreetmap Slovakia
Zdravim, ano tak ako pise Tibor, pripadne sa da doplnit povrch (surface) a informal=yes ak je to len ten ludmi vyslapany chodnicek cez travnik.

Dátum: streda 24. marca 2021, čas: 20:16:04 UTC+1, odosielateľ: MisoBqi