Path vs. footway

MisoBqi

Zdravím,
pre neupravené "jednostopé" chodníky v teréne používam jednoznačne highway=path, ale videl som aj highway=footway. Opraviť to, či je to tiež OK (mne sa vidí, že nie je)?

Michal

tiez to tak pouzivam, a aj wiki to ma tak rozdelene:
footway pre upravene chodniky (v obyvanych oblastiach, spevneny povrch)
path pre neupravene chodnicky (v prirode, sem tam aj meste, ak je chodnik vyslapany krizom cez sidliskovu zelen :) ).
Samozrejme path sa pouziva aj na spolocny chodnik pre cyklistov a chodcov (aj ked poniektori to znacia stale ako highway=footway + bicycle=yes).

T,

Zdravim, ano tak ako pise Tibor, pripadne sa da doplnit povrch (surface) a informal=yes ak je to len ten ludmi vyslapany chodnicek cez travnik.

Dátum: streda 24. marca 2021, čas: 20:16:04 UTC+1, odosielateľ: MisoBqi

A.In.The.K A.In.The.K

Suhlas s tiborom,
aj na zaklade nejakych dalsich diskusii na nete.

V lese je highway=footway pre mna uplne necakana vec,
o to horsie ze napriklad niektore renderery
ako napr. mapy.cz ju kreslia ekvivalentne s cestami. Dost zmetocne.