Filip Lasica Satinský na Šustekovej 51 - 53

Vladimir Kosorin

dnes ráno som pridal do OSM sochu Filip Lasica Satinský. Urobil som to podľa videonávodu , ktorý mi poslal Filip C. Ďakujem mu za super pomôcku a prosím, aby ten bod niekto skontroloval. Ešte som prípad neuzavrel.

Zdravim. Ak ta socha ma byt niekde pod https://www.openstreetmap.org/note/3041203 , tak ju zatial nevidim. Odoslali ste zmenu na server?
A Sustekovu 53 ani este v OSM nemame. Je uz ten dom dostavany a tam kde chcete umiestnit sochu uz nie je stavenisko (lebo v OSM je) ?

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 13:41:44 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Naozaj, ta budova na zapad od Sustekovej 51 uz ma suspisne cislo, takze asi bude hotova, akurat ze ma v registri adries adresu Luzna 14. Takze kde je Sustekova 53 ?
A ak byste vedeli pocet podlazi tej novej budovy, mozeme pridat. Aj prizemie sa pocita.

Dakujem

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 16:19:21 UTC+1, odosielateľ: Aceman444
[...]

Vladimir Kosorin

Ano, budova je obývaná. Mám aj foto. Neviem či sa tu dá poslať. Čísla na Šustekovej pokračujú smerom na západ 49,51. Tak to vidím na OSM. Ale 53 tam nie je. To je pravda. Zmenu som odoslal na server, ale som to neuzavrel. Mám to uzavrieť ? Určite som to dal na správne miesto. Sú tam 2 trafáky ZSE, je to za nimi - smer sever, smerom k domu.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 16:27:03 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Vladimir Kosorin

pozeral som na foto, ale nedá sa z neho spočítať poschodia budovy. Môžem tam niekedy zájsť, zistiť...

Vladimir Kosorin

tu to vidím ja:    https://www.openstreetmap.org/note/3041203#map=19/48.12983/17.12251&layers=N

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 16:49:12 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Dakujem.
Ano sadu zmien so sochou mozete uzavriet, ak tam nechcete este nieco pridat. A radsej nepridavajte, lebo sme tam teraz viaceri urobili zmeny (napr. to cislo budovy), takze uzavrite svoje a nacitajte si novy stav dat.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 16:42:41 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

svoje som uzavrel. Ako mam nacitat nový stav, neviem.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:02:53 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Uzavreli ste poznamku https://www.openstreetmap.org/note/3041203 .

Ale nikde nevidime Vasu sadu zmien pridavajucu sochu : https://www.openstreetmap.org/user/vkosorin/history

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:06:20 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Na konci videa, ktoré som poslal bolo tlačidlo "Nahrať" na ktoré treba kliknúť a zmeny sa nahrajú.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:09:09 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Vladimir Kosorin

už som to urobil. Aj nahral. Je to už dobre ?

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:12:50 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com

Vladimir Kosorin

skúšam poslať fotku sochy (priloha 672k)

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:17:23 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin
20220208- socha FLS.png

Áno, super, podarilo sa :)
https://www.openstreetmap.org/node/9490184348

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:17:23 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Super.
Dokonca aj material a artist ;)

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:17:23 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com
už som to urobil. Aj nahral. Je to už dobre ?

Aj ked podla clanku to ma byt "bronz" a steel je teda nieco ine.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:26:16 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Vladimir Kosorin

daval som tam aj zdroj - prieskum, ale akosi to tam nie je. Asi som to neuložil. A ešte tam nevidím ikonu sochy. Je tam naviac aj nejaká poznámka, prečo.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:26:16 UTC+1, odosielateľ: Aceman444
Super.

Vladimir Kosorin

bronz som tam nevedel dať

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:29:38 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Vladimir Kosorin

ako vidím sochu je v prílohe:

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:30:41 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin
ako vidim sochu.docx

Klávesa Ctrl F5 načíta nové dlaždice a potom ju vidno.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:29:38 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

nechápem prečo tam nie je ikona sochy ako má Satinský na Dunajskej. Niečo som urobil zle ? Je to teda parádne zložité... To tam nenaskočí samé ?

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:33:49 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Vladimir Kosorin

ano, na freemap už sochu vidím. Ďalšia otázka : ja som pridával do OSM, to je s freemap prepojené ?

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:43:04 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Vladimir Kosorin

na freemap je na dome už aj číslo 14 - zrejme Lužná. Ale na OSM nie.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:45:39 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Vladimir Kosorin

Hurá, po CTRL F5 už na osm socha je , aj číslo objektu. Len je tam ešte naviac moja poznámka o soche. Tej sa neviem zbaviť.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:50:41 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Mapy fungujú tak, že sú to v podstate štvorcové fotky (dlaždice). Tieto dlaždice sa raz za čas spravia (vygenerujú) nové. Vašu zmenu preto nie je vidieť hneď.
Freemap aktualizuje dlaždice každú minútu.
Openstreet map aktualizuje dlaždice náhodne, pretože je to dosť náročné pre server.
Vašu sochu tam bude vidieť v priebehu tohto týždňa.

Každé mapy majú iné zdroje informácií. Freemap čerpá dáta z OpenStreetMap. Ktoré mapy ešte čerpajú z OpenStreetMap a či sú to aj vaše obľúbené zistíte, keď si pozriete ich zdroje © (copyright). Vačšinou niekde na spodku stránky.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 17:50:41 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

podarilo sa mi tam opraviť bronz a pridať zdroj-source. Skontrolujte, pls.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 18:02:03 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com

Vladimir Kosorin

vyzerá to byť v poriadku, ale ostala tam poznámka, ktorú som na dané miesto na začiatku pridal. Tá poznámka čo. Dá sa odstrániť ? Mne sa to nedarí, neviem ako.

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 18:09:43 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

OSM je len zdroj dát pre ostatné mapy.
Odtiaľ preberá freemap.sk údaje každú minútu a vykresľuje na mape tie objekty ktoré preferuje. Keďže je rýchlo aktualizovaný, dajú sa tam skontrolovať nové zmeny.

Prehliadač si uchováva v pamäti navštívenú mapu, nesťahuje ju stále nanovo, ale až po nejakom čase, takže ak chcem aby zobrazilo aktuálne zmeny treba stlačiť Ctrl F5.

Uzavretá/vyriešená poznámka zmizne po nejakom čase sama, presnejšie by vedel Klerik7 rieši najviac poznámok.

tag image sa používa pre adresu/url ku konkrétnemu obrázku

Keď je to web stránka/článok tak by to mal byť tag website alebo článok url

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 19:10:05 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com