export do GeoJSON

Martin Ždila

Jul 3, 2021, 3:57:17 AMJul 3
to osm_sk
Na https://www.freemap.sk/?show=export-gpx som pridal možnosť exportu do GoeJSON.

Ale veľmi som to netestoval, keďže mi za to nikto nezaplatil ;-)
2021-07-03_09-54.png

Alexander Zatko

Jul 3, 2021, 7:37:53 AMJul 3
to osm_sk
Beries chrony? Daju sa menit za eura, ak ti nezalezi na meritoch :-)

Poznamka pre ostatnych: ten JOSM plugin, co som tu prednedavnom spominal, kazdemu lahko umozni ziskat Chrony, ktore je potom mozne poslat napriklad nasmu programatorovi. Ak ich on nebude chciet, mozte ich poslat aj na Rovas ucet Freemap, alebo inej organizacie, ktoru chcete podporit. Samozrejme, pokial taky ucet uz existuje.

Vymenny kurz chronu je dnes okolo 6 eur za 10 hodin editovania. Nie je to vela (ale ani malo, ak zijete a pripadne mapujete v Keni), ale myslim ze za tie roky co tu uz spolu editujeme OSM by to bol slusny balik.

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RmCJ7zUnKvh9zgXHBd59L%2B%3DBkqf2ZwH7b4SwMsLcdyZ-A%40mail.gmail.com.