Tag pre IČO

Zdravím,
aký tag by sa mohol používať na IČO pre firmy/prevádzky/kancelárie?

Ak by sa v budúcnosti robilo nejaké prepojenie napríklad na https://www.finstat.sk/12345678 alebo hromadné hľadanie zrušených firiem.

a ten je na DIČ aj to iba pre platcov DPH.
IČO má každá firma aj živnostník, ale DIČ DPH nemá každý aj sa ťažko podľa toho hľadá.

Keby bolo ref:ico ?

23. 3. 2014, 11:03:35
Ja som rozmýšľal nad manuálnym pingom na orsr.sk alebo zrsr.sk :) pretože nie všetci majú vlastný web (a tam by sa potom hodil nejaký tag pre IČO, aby sa to lepšie hľadalo)

Len drobny detail, rozlisujte prosim DIC (danove cislo) a IC pre DPH. Su to rozne veci a firma moze mat prve, ale druhe maju len niektore. IC pre DPH zacina na 'SK', DIC nie .

Dakujem.

Dátum: štvrtok 20. apríla 2023, čas: 8:33:58 UTC+2, odosielateľ: Dodko