Porovnanie dát z registra adries a katastra

Martin Jurík

Zdravím,

Pri kontrole dát z registra adries v SNV som si v niektorých prípadoch všimol že adresný bod sa nachádza na nesprávnej parcele.
Napríklad súpisné číslo 1941 sa podľa RA nachádza na parcele 2293, ale podľa katastra sa nachádza na parcele 2296/2.
Keďže takýchto prípadov som objavil viacero, napadlo mi či by sa to nedalo nejako hromadne porovnať a z toho vyplýva moja otázka.

Je možné hromadne získať z katastra zoznam súpisných čísel s príslušnými parcelami ideálne vrátane ich polohy aby to bolo možné porovnať s polohou adresných bodov z RA?

Pamätám si že cca pred 10 rokmi keď ešte neexistoval RA ste tieto údaje vedeli získať  a ich  kombináciou s údajmi získanými od mesta ste vytvorili adresné body ktoré sme spoločne naimportovali do OSM.

Chápem že dáta z RA aj z katastra sú niekedy chybné a snažím sa ich nahlasovať aby ich kompetentný opravili, ale takýmto porovnaním by sme vedeli rýchlejšie identifikovať problémové adresné body a dať ich do poriadku.

OSM.pngKATASTER.png

Milan Marguš

Aktuálne nepoznám dataset, z ktorého by sa dali získať info o súpisných číslach z katastra.

ne 12. 3. 2023 o 16:15 Martin Jurík <mato....@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/ebe11601-94e7-40ae-a635-ea2947cea2c1n%40googlegroups.com.