ako mapovat vps

Robert C.

ake tagy by ste navrhli na podniky verejnoprospesnych sluzieb /prac, technickych sluzieb mesta, pripadne aj inak pomenovanych zvatsa arealov alebo vacsich budov ci skor hal. Ma ich snad kazde mesto no nenasiel som ziadny dobry priklad ako ich tagovat

nasiel som len office=company , man_made=works pripadne len budovu s tagom name=

--
S pozdravom
Robo

miro.j...@gmail.com

Ahoj
Máš nejaký odkaz na príklad, ako si to tagoval?
Chcem tagovať tiež podobný podnik, technické služby, zberný dvor a podobne.

  ahoj, Miro
Dátum: utorok 27. júla 2021, čas: 22:25:23 UTC+2, odosielateľ: cetko

ja som zberný dvor otagoval takto: https://www.openstreetmap.org/node/6034896958
Ak je nieco lepsie, mozem zmenit.

T.

Robert C.

Ahoj

-> Máš nejaký odkaz na príklad, ako si to tagoval?
Priklad nemam, preto sa pytam tu ci nahodou niekto vhodne nepozna. Nasiel som len par prikladov, podla mna nevhodnych pre tento typ prevadzok "office=company , man_made=works pripadne len budovu s tagom name="

Zberny dvor ako ho otagoval Tibor je za mna fajn :)
--
S pozdravom
Robo