Tag pre sídlisko

Jan 12, 2024, 9:29:46 AMJan 12
to Openstreetmap Slovakia
Aký by bol vhodný tag pre pomenovanie sídliska?
Mestská časť place=suburb prípadne hlavná časť place=town má viacero sídlisk ktoré bežne ľudia volajú menom. Na ZBGIS tie názvy nie sú.
Ako ich otagovať?
place=neighbourhood
place=quarter
alebo niečo iné? Do názvu by som nedal slovo sídlisko?

Mesto Rožňava získalo nenávratný finančný príspevok na realizáciu projektu: ,, Návrh úpravy vnútroblokového priestranstva na sídlisku Družba v Rožňave“ z Integrovaného...

Dovoľte mi oznámiť  Vám, že dňa 27. 07. 2023 prebehlo odovzdanie stavby „Úprava vnútroblokového priestranstva na sídlisku Družba“.

Investícia na sídlisku Vargovo Pole sa týka prepojenia dvoch okruhov PK 105 a PK 106. Stavebné práce zahajujeme...

Revitalizácia športového ihriska - na sídlisku Podrákoš...

Náklady na výstavbu ihriska na sídlisku JUH v Rožňave presiahli...

Jan 12, 2024, 4:00:59 PMJan 12
to osm...@googlegroups.com
Hlasujem za možnosť place=neighbourhood, keď neexistujú oficiálne mestské časti s daným menom.

T.

T. -

Jan 12, 2024, 4:18:50 PMJan 12
to Openstreetmap Slovakia
Zdar, podľa Wiki mi pre neadministrativne názvy príde vhodné použiť ktorékoľvek z suburb, quarter alebo neighbourhood - odstupňované podľa veľkosti územia a podľa toho či sú do seba vnorené. Ak je už použité suburb, vnorenú oblasť by som označil quarter a ak je použité aj quarter, tak do nej vnorenú oblasť by som označil neighborhood. Každopádne mať názov sídliska v mape mi príde najdôležitejšie - bez ohľadu na to či na suburb, quarter alebo neighborhood. :)
Tomáš J.