Ako tagovat: lodenica/klub vodnych sportov?

Ahojte, narazil som na tuto note: https://www.openstreetmap.org/note/3882449#map=19/48.14782/17.06525&layers=N
ktora nahlasuje chybajuci klub vondych sportov.  Pri tom som si vsimol, ze tam ten klub je: https://www.openstreetmap.org/node/6434724237 dokonca som ho editoval 4 roky dozadu (bol na susednej budove v areale Vodarenskeho muzea, tak som ho posunul).

Ten note vznikol asi pre to, ze na mapy.cz (ale ani na openstreetmap.org) `name` + `club=*` nerendruje. To by som primarne neriesil ale potom som si vsimol, ze sa tym padom zvyknu vytvarat duplicitne data napriklad Slovenský veslársky klub:

- name = Slovenský veslársky klub
- sport = rowing
- club = sport

- name = Slovenský veslársky klub
- sport = rowing
- leisure = sports_centre

Ako je najvhodnejsie tagovat tieto veci?