Freemap Locus zobrazuje staré POI

ircd...@inmail.sk

Všimol som si drobnú chybu, že mi zobrazuje staré POI.

28. novembra som dal shop do budovy https://www.openstreetmap.org/way/54368329 a vymazal shop ako bod https://www.openstreetmap.org/node/4472997889

Zobrazuje aj tak dvojmo
2020-12-29-213326_003.png

18. decembra som shop=bakery zmenil na shop=clothes, zobrazuje aj tak pekára.
2020-12-29-213326_001.png

Dáta mám z 21.12.2020.
2020-12-29-213326_002.png

synalik

Ahojte, chcel som sa opýtať, či máte v Locuse aj vy poslednú verziu POI bodov z 21.12.2020. Minulý rok boli aktualizácie každé 3-4 dni. Len sa pýtam, či náhodou nemám niečo zle nastavené. Ďakujem. braňo

Dňa ut 29. 12. 2020, 21:43 ircd...@inmail.sk <ircd...@inmail.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/53da9fb2-ace3-4d51-aad9-7e89cfae67adn%40googlegroups.com.

ircd...@centrum.sk

Tiež mám stále z 21.12.2020 a Lidl je tam stále dvojmo aj neexistujúci pekár.

Dátum: nedeľa 24. januára 2021, čas: 10:29:06 UTC+1, odosielateľ: braňo valach