aplikácia Maps.Me v Androide

Vladimir Kosorin

Zdravím,
do mobilu som si inštaloval apl.MAPS.ME. Celkom pekná a pritom jednoduchá appka. V navigácii má fungovať aj hlasová navigácia ?  Chodí vám to ?   Nepodarilo sa mi ju rozchodiť. Pritom hlas.navigácia mi mobile chodí v OsmAnde, Waze, Mapy.cz.  Aj som kvôli tomu doinštaloval TTS od Goggle, ale nepomohlo. Nastavovanie povolení nevyriešilo problém.
Vie niekto poradiť čo s tým ?
vkosorin

Odkedy to predali na Cyprus tak tá aplikácia ide dole vodou. Neaktualizujú tam mapy, sú tam staré dáta ešte z minulého roka a pribúdajú len reklamy a nákupy v aplikácii.
Takže poradiť môžem iba odinštalovať.

Náhrada za maps.me je aplikácia Offline Organic Maps Hike&Bike

posledná verzia má dáta z OpenStreetMap ku 14.3.2022.
Dátum: sobota 30. apríla 2022, čas: 17:55:55 UTC+2, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

Super. Beriem a vďaka. Idem späť k OsmAnd-ovi.
Ale niektoré funkcie tam sú v appke ozaj pekné!

Dňa so 30. 4. 2022, 21:18 Dodko <ircd...@centrum.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/142f9827-92f4-4b63-906b-85bcd670aad5n%40googlegroups.com.

Offline Organic Maps Hike&Bike robia zakladatelia maps.me len tam už nie sú reklamy a vyvíja sa ďalej.

Dátum: sobota 30. apríla 2022, čas: 21:30:45 UTC+2, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

Tak som si dal na mobil  Offline Organic Maps Hike&Bike a paraaada. Veď to je "to isté" ako Maps.Me. Jednoduché ovládanie, data z OSM, ide aj navigácia pre chodca, cyklistu, auto. Ide aj hlasová navigácia. Skátka FAJN. Bez reklám a ešte aj Free. Mám to iba druhý deň, ešte to musím otestovať na biku v lese, ale asi budem musieť šikovných autorov podporiť. Celkový dojem zatiaľ VEĽMI DOBRÝ. Odporúčam všetkým, ktorí sa radi túlajú po neznámych kútoch Slovenska !
PS: Dodkovi ďakujem za tento tip.

Dátum: sobota 30. apríla 2022, čas: 21:46:53 UTC+2, odosielateľ: Dodko

K podakovaniu sa pripajam. O organickych mapach som netusil a dlho trpel sprievodcov a Mapsme Wallet.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/9b3f91ed-b7e5-4d4b-94cd-c7ca8161d120n%40googlegroups.com.

miro.j...@gmail.com

Tiež ďakujem za tip, maps.me sa mi veľmi páčil aj som ho odporúčal ľudom čo chceli "prívetivé OSM mapy" pre koho by bol OsmAnd príliš komplikovaný.

 ahoj, Miro

Dátum: sobota 30. apríla 2022, čas: 21:30:45 UTC+2, odosielateľ: vkos...@gmail.com
Super. Beriem a vďaka. Idem späť k OsmAnd-ovi.

20. marca 2022
Apku som odinstaloval lebo sa nedajú aktualizovať mapy

15. januára 2022
Už od septembra 2021 nemôžem aktualizovať offline mapy. Napr. stále mi zobrazuje neúplný obchvat D4/R7 okolo Bratislavy.

K Offline Organic Maps Hike&Bike mi zatiaľ chýba farebné značenie turistických trás. Kto im vie to vysvetliť, mohol by im napísať návrh na vylepšenie.
Dátum: nedeľa 1. mája 2022, čas: 19:20:45 UTC+2, odosielateľ: miro.j...@gmail.com

Vladimir Kosorin

Dnes som testoval  Offline Organic Maps Hike&Bike.  Ako som už písal, je príjemný, jednoduchý, user-friendly.

Zistil som (za 1 deň používania) tieto nedostatky:
1. Nezobrazuje sa vrstva TERÉN - asi pre Slovensko, iný štát som neskúšal. To píše aj Dodko,  neviem či o tom istom -  chýba farebné značenie turistických trás
2. Vadilo mi aj "poskakovanie" mapy pri navigácii - pri natáčaní mapy do smeru pohybu.
3. Hlasová navigácia v slovenčine funguje, ale nevie zopakovať príkaz. Iné navigácie to robia po ťuknutí na vyskakovacie okno zmeny smeru, ktoré vľavo hore vyskočí keď sa má meniť smer.

Kto by tieto 3 (4?) veci vedel vyšpecifikovať autorom,  mohol by im dať návrh na vylepšenie.
Držme palce aby sa to podarilo.

Zdravím, vkosorin
Dátum: nedeľa 1. mája 2022, čas: 20:28:00 UTC+2, odosielateľ: Dodko