MissingMapsMapathon online #8

ako som spomínal na GISkole #6, tak zajtra (08.12.) od 17:00 sa uskutoční MissingMapsMapathon online #8. Mapathon prebieha tak, že na začiatku je jednoduché školenie ako mapovať v jednotlivom editore. (Konkrétne zajtra bude len mapovanie v JOSM, pretože je to oveľa rýchlejšie) A potom mapuje každý sám, prebieha voľná diskusia...

Bude to online, alebo kto má cestu cez Žilinu, tak to bude aj naživo v budove SČK, Moyzesova 38.

mmm-sk8-plagat-v4.png

Filip

Vladimir Kosorin

Na včerajšom MMM#8 sa spomínala a boli odvolávky na Filipov  Návod používania JOSM. Dá sa k tomuto dokumentu dostať  / kde ?
Bola to SUPER akcia, veľa som sa dozvedel, naučil. Ďakujem a držím palce...
PS: trénujem klávesové skratky v JOSM, potom to ide rýchlejšie.
Vlado
Dátum: streda 7. decembra 2022, čas: 20:19:45 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com

https://drive.google.com/file/d/1wojfkraFonEjL-hlT_wHLSry748OugkX/view?usp=sharing

Podrobný návod je k dispozícii tu. Pokiaľ by bolo niečo nezrozumiteľné, kľudne mi napíšte. Pokiaľ by ste si napísal viac vecí, môžme si niekedy aj zavolať a vysvetlím Vám to :)

Filip

Ps: Som rád, že sa Vám to páčilo :)

Dňa pi, 9. dec 2022, 14:20 Vladimir Kosorin <vkos...@gmail.com> napísal(a):
--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

Vladimir Kosorin

Vďaka za návod.
Tá oblasť čo som včera ja robil, ostala nedokončená. Išlo mi to pomaly. Už som si to natrénoval - klávesové skratky.     :-)
Jeden problém ešte zostáva - problém identifikovať niektoré objekty. Možno to chce vyšší jas obrazovky ? To by sme prípadne niekedy mohli dokončiť spolu, s použitím ZOOM. Zostalo tam myslím už len pár sporných objektov. Opravami by som sa naučil kde som urobil chyby...
Vlado

Dátum: piatok 9. decembra 2022, čas: 14:31:06 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com

Ono ten jas toho imagery sa dá softvérovo upravovať (aj nejaké iné paramatre). Na kvalite to nepridá, ale možno sa niektoré objekty budú ľahšie identifikovať.

Dňa pi, 9. dec 2022, 14:47 Vladimir Kosorin <vkos...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/82ffd8ab-db83-42ee-b18d-5f8e5abf5d20n%40googlegroups.com.