WhoDidIt

Tomas Vanco

používa niekto featuru WhoDidIt (https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/)?
Pozerám že mi to vracia posledné changesty z Júla pritom za posledný týždeň som len aj spravil niekoľko zmien.

naposledy som WhoDidIt pouzil pred vyse rokom a uz vtedy to malo problemy, napr. vracalo chybovy kod aj par dni za sebou, potom to chvilu islo a zase nasledovali problemy.
Asi to autora uz omrzelo udrziavat vo funkcnom stave...

T.

miro.j...@gmail.com

Ahoj

nepouzivam ho, ale kedysi ano. Pozrel som si moje poznamky z dalsimi verziami a zistil som ze ostatne uz vobec nefunguju :-) Tato aspon zobrazuje mapu.

Pozrel som sa do zoznamu chyb/noviniek https://github.com/simon04/whodidit/issues a autor pise ze sa mu to nejako rozbilo po updatoch, a zatial nic nove.
V tejto chybe https://github.com/simon04/whodidit/issues/47 pise jeden pan, ze funguje mu toto:
tak to skus pouzit ako alternativu.

  Miro

Dátum: sobota 12. decembra 2020, čas: 9:00:30 UTC+1, odosielateľ: šegi ;)

Ano od jula to im to zrejme nefunguje.

Bola to dobra vec, ale zmien je uz tolko, ze sa to ani neda stihat pozerat co kto zmenil.

Dátum: sobota 12. decembra 2020, čas: 9:00:30 UTC+1, odosielateľ: šegi ;)
Ahojte,

Tomas Vanco

Dúfal som že chyba bude dakde u mňa :/
Je to škoda využíval som to na sledovanie úprav v mojom okolí cez RSS, aby som odchytil nejakých vandalov, prípadne nevydarené úpravy.
Vďaka za info.

Hej, ked mate zvladatelne malu oblast tak to bolo dobre na RSS :)
Nemam viac info preco to neopravia.

Dátum: pondelok 14. decembra 2020, čas: 12:07:35 UTC+1, odosielateľ: šegi ;)

Tomas Vanco

Zistil som ale že aj to čo spomenul Miro má RSS. Je to trochu nemotronejšie berie iba zobrazený výrez mapy nedá sa navoliť vlastný iba zmenou parametrou ale človek nevie kedy presiahne limit veľkosti.
Nastavil som nejakú oblasť okolo PN a budem sledovať čo bude poskytovať.

po 14. 12. 2020 o 17:41 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/b14eda67-e1be-4c1b-a68d-bf9294f690f4n%40googlegroups.com.

Zacinaju mi chodit zmeny z 11. mesiaca, akoby to zacalo fungovat...

Dátum: sobota 12. decembra 2020, čas: 9:00:30 UTC+1, odosielateľ: šegi ;)
Ahojte,

Tomas Vanco

Hej, ale v 12stom mesiaci som robil už nejaké zmeny a nič.
nechám ešte zapnuté a budem sledovať.

št 17. 12. 2020 o 7:33 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/d76056c8-6b8e-473a-a857-606ce3e066e0n%40googlegroups.com.

Tomas_J

Apr 9, 2024, 12:33:49 AMApr 9
to Openstreetmap Slovakia
Zdravim.

Prosim, poradite ako funguje RSS feed u WhoDidIt? Potrebujem sledovat vsetky zmeny na jednom konkretnom bode (prip. velmi malom uzemi okolo) a nezaujimaju ma dalsie zmeny v sirsom okoli. Je cez WhoDidIt a RSS alebo cez iny nastroj toto mozne?

Konkretne:
Pridaval som tento node (https://www.openstreetmap.org/node/11802481030/history) a chcem sledovat vsetko o nom. Ak vytvorim odkaz pre RSS iba pre male ohranicene uzemie na ktorom sa nachadza node, tak feed je prazdny (https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/scripts/rss.php?bbox=17.736785,48.342699,17.737858,48.343426). Feed sa naplni az ked sledujem vacsiu oblast (https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/scripts/rss.php?bbox=17.729833,48.339946,17.740154,48.3501), ale obsahuje aj pre mna nepotrebne informacie.

Dik moc.