Ako značiť prechody pre cyklistov?

John Dumpling

Som nováčik čo sa týka prispievania do OSM. Snažím sa aktualizovať cyklochodníky v mojom meste, no nikde neviem zistiť ako správne označiť prechod pre cyklistov (nie pre chodcov). Vedel by mi niekto poradiť?

Jakub Jelen

Staci pridat k beznemu highway=crossing tag bicycle=yes podle wiki:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dcrossing

Jakub

On Fri, Jan 7, 2022 at 4:13 PM 'John Dumpling' via Openstreetmap
Slovakia <osm...@googlegroups.com> wrote:

> Som nováčik čo sa týka prispievania do OSM. Snažím sa aktualizovať cyklochodníky v mojom meste, no nikde neviem zistiť ako správne označiť prechod pre cyklistov (nie pre chodcov). Vedel by mi niekto poradiť?
>
> --
> Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom skupiny "Openstreetmap Slovakia".
> V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
> [...]

John Dumpling

Díky moc