mapa pre garmin

kayle

Ahojte
malý update k zmenám (budú od 11.1.2021)
* pre turistické značky sa berie do úvahy aj osmc:symbol, ale len farba,
takže z "green:white:green_bar" ho zaujíma len "green". Ostatné ignoruje.
* berie sa do úvahy network=lwn. Takže sú teraz miestne trasy inak
vykreslené (čiarkované). Ak je niekde súbeh s inou (iwn/nwn/rwn) tak
najskôr vykreslí tú, až potom miestnu (lwn). Takže je daný úsek vidieť
prerušovane jednu a potom druhú farbu (zatiaľ skúšané v basecamp a
oregon 450, môže sa líšiť) Ďalšie farby pre daný typ, sú potom odsadené.
A samozrejme ak je súbeh s rovnako farebnými trasami, tak nie je vidieť
tie miestne.

miso k

Dakujem za garminakov :) hodnotna zmena!
ked bude, vyskusam a dam vediet.

Dátum: piatok 8. januára 2021, čas: 11:09:39 UTC+1, odosielateľ: kayle

Miro Mirecnet

Je 11.1.2021
Uz je to OK a mozeme stahovat ?

Dakujem za info.

so 9. 1. 2021 o 23:59 miso k <misk...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/3ff1b07d-1939-4b35-b414-4d5735936f3fn%40googlegroups.com.

rasto trubac

Zdravim,
mozem sa opytat, nezaseklo sa generovanie mapy pre garmin zariadenia na stranke download? alebo sa zmenil interval generovania? Posledny datum je 7.3. a chodilo to viackrat tyzdenne.
Dakujem

Rasto Trubac

Dátum: pondelok 11. januára 2021, čas: 16:00:53 UTC+1, odosielateľ: jur...@gmail.com

kayle

Nezaseklo... len nebolo pustene. :) Prehadzoval som nejake veci, tak bola docasne pozastavena automatika (i locus mapa). A teraz ked toto citam som si spomenul, ze som to mal v plane spustit a kedze som nespustil, tak dnes nie je update.
Bude zjednana naprava v najblizsom moznom termine (citaj dnes :)

Dňa 17.3.2022 o 9:54 rasto trubac napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/f9c3bb5e-c252-426e-9a95-357ae4a5e0ccn%40googlegroups.com.

May 18, 2024, 2:01:34 PMMay 18
to Openstreetmap Slovakia
Chytré hodinky Garmin – Jak nainstalovat podrobné slovenské mapy (FreemapSK)

Dátum: štvrtok 17. marca 2022, čas: 11:48:59 UTC+1, odosielateľ: kayle