JOSM Freemap Gallery plugin

Jul 17, 2024, 11:40:13 AM (5 days ago) Jul 17
to osm_sk
Narýchlo som zbúchal JOSM plugin na zobrazovanie fotiek z www.freemap.sk:

- nahrajte si ho do adresára s JSOM pluginmi (na linuxe je to ~/.josm/plugins)
- spustite JOSM a v nastaveniach / pluginoch si vyhľadajte fm-gallery a aktivujte si ho
- potom z hlavného menu Imagery zvoľte Freemap Gallery
- fotky načítava až od zoomu 14
- JOSM neráta s dynamickým načítavaním fotiek pri posune mapy, ale ja som to tam nejako hackol
- zdrojáky zverejním neskôr, keď odstránim kód na ťaženie bitcoinu

Jul 18, 2024, 1:30:44 AM (5 days ago) Jul 18
to osm_sk
Opravil som Tiborom reportovany bug ze plugin nefungoval pri slovenskej lokalizacii a uploadol som to do rovnakeho linku.

Inac pri aktivnej vrstve Freemap Gallery vam moze vyskocit okno s chybou - dajte to ignorovat pre danu session. Je to chyba ktora sa neda narychlo obist kvoli mojmu hacku na podporu dynamickeho nacitavania fotiek, no ked raz zvysi cas tak by sa aj to mohlo dat poriesit.

Tibor Jamečný

Jul 18, 2024, 4:39:10 PM (4 days ago) Jul 18
to osm...@googlegroups.com
Funguje to vyborne, velka vdaka 👍
Vsimol som si, ze po kliknuti na konkretnu ikonu fotky ju sice vyznaci na cerveno, ale len tak na sekundu, potom prebliknu vsetky ikonky (asi refresh) a nasledne nie je mozne urcit, ktora ikonka patri zobrazovanej fotke, kedze vsetky su opaet sede. A este pri kliknuti na ikonku fotky by nemuselo centrovat mapu na danu poziciu, ale rovnako to robi aj Mapillary. Je to vec preferencie, mna to celkom vytaca 😁

A predsa este jeden side effect v spojitosti s Mapillary pluginom, kedy po striedavom pozerani fotiek z Freemap galerie a z Mapillary a zavreti okna s fotkou sa toto samo otvori pri posune mapy (t.j. novy BBOX). Robi to len obcas ale zatial sa mi nepodarilo prist na presny sposob, ako to zreprodukovat.

T.

kayle

Jul 19, 2024, 1:02:46 AM (4 days ago) Jul 19
to osm...@googlegroups.com
Super, veľmi ďakovalo za plugin

Dňa 18.7.2024 o 7:30 Martin Ždila napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAL520RnnnhPgYM5YbdzPDSVusAaRgtVGHBo7LpPDi4toBszCag%40mail.gmail.com.

Jul 19, 2024, 3:26:18 AM (4 days ago) Jul 19
to osm...@googlegroups.com
On Thu, Jul 18, 2024 at 10:39 PM Tibor Jamečný <tibor....@freemap.sk> wrote:
[...]

Toto konkretne mi nerobi, ale moze to sposobovat asi posun mapy a znovanacitanie fotiek. Ale mne ostane oznacena ak hed posuniem mapu.

Idealne by bolo, keby som to prepisal bez rozsirenia tried pre klasicke staticky nacitane obrazky otvorene z disku, alebo z "File / Load images from wikimedia commons". Dokonca aj map notes sa nacitavaju staticky (Download notes in current view). Ja som to takto nachcel (ze si manualne zvolis Load images from FM Gallery) a ta base classa na to nie je stavana. A napisat to od nuly je trochu viac prace ako "rano som si zmyslel a vecer zbuchal" :-)

A este pri kliknuti na ikonku fotky by nemuselo centrovat mapu na danu poziciu, ale rovnako to robi aj Mapillary. Je to vec preferencie, mna to celkom vytaca 😁

To si vies vypnut tymto tlacitkom:

image.png
/ad8dafd9-2312-4505-97bb-b23792067280" alt="image.png" width="562" height="104">

--
Ing. Martin Ždila

Jul 19, 2024, 5:00:45 AM (4 days ago) Jul 19
to osm_sk

Aceman444

Jul 19, 2024, 12:57:40 PM (3 days ago) Jul 19
to Openstreetmap Slovakia
To robi aj mne v mapillary plugine, ze zavriem fotku a ona sa aj viackrat znovu sama otvori.

Dátum: štvrtok 18. júla 2024, čas: 22:39:10 UTC+2, odosielateľ: Tibor Jamečný

Aceman444

Jul 19, 2024, 12:59:03 PM (3 days ago) Jul 19
to Openstreetmap Slovakia
Dakujeme,
bude to pridane do https://raw.githubusercontent.com/FreemapSlovakia/freemapKaPor/master/sites/plugin.txt aby to JOSM vedel pekne ponukat v zozname pluginov?

Dátum: streda 17. júla 2024, čas: 17:40:13 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila

Aceman444

1:51 AM (20 hours ago) 1:51 AM
to Openstreetmap Slovakia
Este by som navrhoval zmenit nazov na freemap-gallery namiesto fm-*, aby sa to dalo vyhladat v JOSM zozname pluginov. Tak ako freemapkaporpluign ma v nazve freemap.