Názvy cestičiek

Er Slo

Tomas -

Skôr to vyzerá na osobné poznámky autora než na oficiálne/obvyklé názvy ciest, tým skôr že názvy začínajú malým písmenom (zrušený chodník, zával...). IMHO v name to nemá čo robiť.

To je taka Mirecnet klasika, idealne najst k tomu spravne tagovanie a "name" zmazat (prinajhorsom presunut do "note" ci "description").

Máme tu aj takéto exempláre:
https://www.openstreetmap.org/way/486874786
https://www.openstreetmap.org/way/444830580#map=17/49.10699/19.27155

Keď už sme pri tomto autorovi tiež by ma zaujímal Váš názor aj na takéto otočky na koncoch ciest
Môj názor je , že je to úplne zbytočné a pokiaľ nie je v strede toho nejaký strom, tak to tam nemá čo byť.

Dátum: piatok 8. apríla 2022, čas: 14:59:24 UTC+2, odosielateľ: Er Slo

Er Slo

Ano, tie názvy tam nemajú čo robiť, niektoré by možno mohli byť v description/note ako písal M.... Význam tých otociek tiež veľmi nechápem k čomu to je dobré.. Problém je, že on si to "svojsky" obháji a bude to robiť ďalej po svojom

Dátum: piatok 8. apríla 2022, čas: 21:38:39 UTC+2, odosielateľ: filipk...@gmail.com

Dátum: piatok 8. apríla 2022, čas: 22:26:27 UTC+2, odosielateľ: Er Slo
[...]

Presne si to vystihol.

Tomas -

Je to svojské a proti pravidlám ale pozerám že mapuje veľmi intenzívne (a asi aj presne podľa počtu uložených gpx stôp v jeho profile ) a hlavne mapuje často miesta a objekty ktoré predtým zmapované vôbec neboli. Subjektívne mi príde jeho prínos rádovo vyšší než neporiadok ktorý občas robí. Škoda že sa s ním (asi) nedá dohovoriť aby pracoval podľa pravidiel.

Dátum: sobota 9. apríla 2022, čas: 12:36:07 UTC+2, odosielateľ: jancovi...@gmail.com
[...]

Urcite to takto nema byt.
Minimalne do 'note' alebo 'description', resp. ak sa to da nejako spravne interpretovat a zapisat spravnymi znackami tak opravit. Ale to by nam asi musel dat k tomu vyklad co tie popisy vlastne znamenaju.
Ak je tam napr. zaval (asi zavalene cesta), tak to uz asi ani ziadna cesta nie je.

Dátum: piatok 8. apríla 2022, čas: 14:59:24 UTC+2, odosielateľ: Er Slo
Aky mate nazor na tieto nazvy a co s nimi? V okoli liptova ich je neurekom, asi vieme preco:)

Miro Mirecnet

Komedia toto :)
Zaujimave, ze to roky nikomu nevadilo a zrazu...

Kto mi napise, tak sa vzdy dohovorime. Bez obav. Nehryziem :)
Menim  a opravujem po Vas tisice objektov a nestazujem sa.

Mirec Net :)

so 9. 4. 2022 o 14:45 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/51d26527-8a44-41a1-933b-ea18b53de033n%40googlegroups.com.

To ze to nikomu nevadilo (skor si to nikto nevsimol, kedze je to v horach a tam by ma teda naozaj zaujimalo ake objekty po nas opravujete), neznamena, ze je to dobre :)
A tu sa to neda po Vas potichu opravit, kedze casto nie je jasne, co ten popis znamena.
Tak sme Vam napisali :) Cakame odpoved alebo riesenie.

Dátum: utorok 12. apríla 2022, čas: 22:38:36 UTC+2, odosielateľ: jur

Miro Mirecnet

Acerman, co to kecas. Vsak si piseme stale :)

st 13. 4. 2022 o 20:13 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/bb291cd3-7f98-4bc5-a46c-b09960fb90e2n%40googlegroups.com.

Miro Mirecnet

Moje mapovacky mozete sledovat aj na  -  https://www.instagram.com/speleork/

st 13. 4. 2022 o 20:42 Miro Mirecnet <jur...@gmail.com> napísal(a):

Robite aj v mestach? :)
Ano, ked sa nahodou najdem v lese tak si 2x za rok napiseme :)

Dátum: streda 13. apríla 2022, čas: 20:43:12 UTC+2, odosielateľ: jur
Acerman, co to kecas. Vsak si piseme stale :)

st 13. 4. 2022 o 20:13 Aceman444 <acesha> napísal(a):